Friday, December 21, 2012

Big bad wolf

Assalumualaikum semua

Lama xupdate kisah alysa...alysa da 10 bulan...mcm2 perangai ada...

Eh,juz nak bgitau skang ada Big Bad Wolf kat The mines...moh la kite kesana n borong semua buku murah2...

Tarikh : 7-23 dec 2012
Tempat : the mines convention centre

Tips utk kesana :
1. Tidak digalakkan membawa bb bawah 2 tahun...nanti kesian bb penat...tapi kalau korang ada pembantu yg boleh jaga,boleh je bawak,pastu g main kat tingkat atas ada playground...tapi kene bayar bukan percuma tau

2. Sila bawa beg sandang or beg ikea or klu nk lg senang beg tarik beroda or troli...sebab buku sangat murah,kompem korang rambang mata sampai nak borong semua...so lagi senang bawak beg..pilih je buku,masuk dalam beg...

3. Jangan terlalu TAMAK...hihi,itu aku la tu...semua buku nk beli...beli yang perlu sahaja...fikirkan yang tahun depan ada lagi,jadi boleh beli lagi...lalala,pandai x aku psyko diri sendiri??gile ko,buku murah n berkualiti,aku rasa mcm nak amik semua buku,cume xmuat beg je...haha

4. Mkn sebelum keluar rumah,sbb klu ko da syok dok pilih buku,smpi xingat mkn...hihi...itu aku jugak...syok sangat pilih buku,tau2 je pening...masuk kete perut da mual...sebabnye,perut da masuk angin (: ... So,jangan jadi mcm aku...

Ok lah,tu je kot yang aku rasa tips nak bagi kat korang...selebihnya korang pk la sendiri ehh...so,jom layan gamba ;)




Ps : alysa demam...doakan kesihatan alysa ye...doa semoga alysa azlan cepat sembuh...tq semua...

4 comments:

Cik Puan Tqah said...

Wa..busku utk baby..cm best..mlm ni ajak hubby pegilaa

erna said...

serius nampak seronok..teruja la nak pergi. harap esok dapatlah ke sana walaupun babah iman outstation

farhana shamsuddin said...

alolololo nk kirimmmm!!!!

Aty_Fared said...

Ooohh...mau pergi...!! Time kaseh bgtau...:-)