Pages

29 March 2009

kuantan

selamat pagi KL
bangun je tido..
terasa nak makan sambal udang..
ermm..yummy2!!!

cakap ngan jelan..
jom balik kuantan nak?
dah lama tak makan smbal udang ibu..

n jawapan jelan positif..
TQ baby..
dia kata ok..
so mandi..siap2

lebey kurang kul 1030 aku dari kl
so sampai kuantan lebey kurang kul 1300
itupun lepas aku dah pusing2 round kuantan
n singgah kat UMP kejap jumpe adah..

sampai umah,
ibu tengah masak..
ermm..sedapnye bau..

hehehe..
tolong2 lew sikit ape2 yang patut
dah siap masak tuh..
dah bolew MAKAN!!!

alhamdulillah..
kenyangnye...
TQ ibu!!!

borak2 kejap..
bagi seme barang untuk ibu abah n adik2
souvenir dari sabah n sarawak..

pastuh lebey kurang kul 1730 aku bertolak balik KL
penatnye..
tak larat rasanya..

tapi ape2 pun..
aku hepi ari nih...


;)


p/s: sebenarnye nih first time jelan jumpe family aku...aku nampak ibu mcm ok je..
so pasnih dah lew kawen lar..hahaha!!

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com