Friday, March 27, 2009

Day 5 - Kota kinabalu


gedik tul la!!

hari nih kene kerja..
lalalala..kerja..kerja..
no more jalan2...

pagi2 lagi aku dah kene celik mata sebab kat KK nih, kul 630 tuh dah terang mcm kul 8 dah..
kak nor dah mula tarik2 selimut aku..
padahal aku mimpi pun belum abis lagi..baru nak start, dah kene bangun..

siap2..
ari nih mud terbaik la plak..
so aku make up la sikit..
sebab bangun awal kan..
so ada masa nak conteng2 muka nih sikit..

ok, sekarang jom kite g TMpoint sadong jaya..
alaaa...baik betul ketua kedai dia..
softspoken..lembut sangat..
PN PATMAWATI..
lepas abis aku buat audit kat situ..
sempat lew borak2 kejap ngan dia pasal KK
nanti kalau aku nak datang KK lagi, lew arr aku mintak tlong dia bawak jalan..
katenya, uNme aje..;)

pas dah setle kat situ, g TMpoint tanjung aru plak..
pun baik gak ketua kedai dia..
tapi lupe lar plak namanya..
sorry...;)



tmpoint tanjung aru

hah..penatnye..
lepas dari tanjung aru tadi,
en zul n najmi pegi semayang jumaat
aku n kak nor kene menunggu
so apelagi, keluarkan PSP la sambil menunggu..

JALAN KAKI???
rasanye mcm dah tak sanggup..
nak kene jalan kaki sampai CSM KK
tolong..dari pasar filipin ke plaza warisan
aku nih dah la lembik,lapar
pastuh kene jalan kaki..
PENATNYE!!!!
tolonggggggggggggggg
walaupun tgh penat, sempat lagi posing!!

dah setel seme buat audit, jalan kaki plak balik ke hotel
terus tido..
tak nak bangun dah sampai esok pagi..

No comments: