Saturday, December 13, 2008

family trip@melaka

huh..penatnye..seharian berjalan sakan..
adoi...
tak terlarat rasa..
mcm nak muntah aku jalan..
tolong..
need somebody to dukung me up..
lalallala...
ok..
jam 10.30 pg,
mulakan perjalanan..
jam 11.30 pg..
exit tol ayer keroh..
first destination..
TAMAN RAMA-RAMA
huh...sonoknye
banyak sangat rama2 yang comel2..
tapi agak sedih gak bile tgk ada yg dah terpatah sayap..
mati kat atas jalan..
sedey!!!

ok..bergerak ke TAMAN MINI MALAYSIA N MINI ASEAN
g makan dulu..isi perutlah..
jam 230 ptg,
masuk taman..
masa nih aku mmg flat giler..
dah tak larat langsung nak jalan..
wek..
tolong...
penat giler..
lepas dah melawat seme jenis rumah kat malaysia nih..
kitaorang tgk persembahan kebudayaan

oklah..
masa nih aku enjoy
sebabnye dapat rilex2
n sgt enjoy menonton..
pas dah penat berjalan kat sini..
teruskan lagi perjalanan
menuju ke bandar hilir..
jam 5 ptg
sampai bandar hilir..
sesak giler..
huh..nak cari tempat paking pun susah
dah parking tuh,
memula g the ship (muzium samudera)
mcm2 ada kat dalam kapal nih..
best gak..
pastuh g kota a famosa..
aku masa nih dah tak larat dah nak berjalan
penat weh kaki
rasa nak pengsan je..
tapi tetap teruskan gak..
singgah beli jambu arr jap..
ok..g bukit st paul..
pastuh turun g kat tempat shopping..
wah..
masa nih aku suka..enjoy..
dapat beli benda yang comel2..
sukanye aku..
ok..
abis berjalan..
jam 7.46 mlm
terus balik kl..
aku sampai terus lumur minyak angin..
tido...
aku sedar2 je..
dah kul 10..
dalam sejam kot aku tido..
mandi n makan..
wah..badan dah segar..
ok bye!!!

No comments: