Pages

31 December 2008

celebrate@putrajaya

huh..
nak celebrate new year punye pasal
mcm2 jadi

hahaha
memang rasa nak gelak seme ada..
tapi semenye menjadi sweet memories antara aku dan li..

ok
bermulanye cerita

jam 6 petang
li datang amik aku kat umah
aku nih siap sempoi je lar
sebab planing nak g amik baju kat umah cik ain
ngan suar jean tshirt n selipar reben

li kata nak g basuh kete jap
ok deal,
g basuh kete..
aku kene menunggu dekat sejam
mmg agak tension
haih..sabar ira..

masa tuh fon letak dalam kete
so aku mmg tak perasan yg cik ain msg kata nak kuar lepas maghrib
hmm..
dah terlambat,
masa aku tgk msg,
jam dah kul 8
tepon cik ain, dia kata dia dah kuar..
aku dah rasa tak ok dah
sebab aku planning nak pakai dress..

ok..
tunggu li mandi siap2 dekat setengah jam
hari nih mmg kene menunggu je
pastuh aku tgk dah berkumpul dah kete seme..
ada 4 bijik kete termasuk kete li
masa nih aku dah rasa tak selesa

haih..
kene konvoi ngan geng kete dia ke?
adoi..sakit jiwa..

pastuh lagi rasa down,
bile tengok adik dia n awek abang dia
haih...lawanye..
aku nih rasa mcm malu arr
tak tau mana nak taruk muka nih..
adik dia mmg agak comel..
sweet sangat..;)

jam9 mlm
masa nak g tuh..
aku senyap je dalam kete
arrggghhhh...tension nih
mmg rasa nak nangis dah..
tapi tahan je
nanti meleleh lak

hahahahaha..
klaka pun ada..
sbab benda kecik pun aku rasa nak nangis
tapi li mmg bagus
dia layan aku sampai aku rasa selesa..
tq li..
ko mmg paham aku (tapi buat masa tuh jela)

jam 10.30 mlm
sampai putrajaya
masa nih aku dah lew bersuara
dah lew gelak2
masa nih seme dah jadi best..
lepak2 kat jambatan

jalan kat sini
mmg jem giler
dh tak lew msk kete dah..
mcm2 ragam manusia..
ada yang dengar tiker segala bagai
dengan bekal makanan
mcm2lah
dah tak tau nak kata pe

lepak2 kononye menanti detik 12 mlm
kononnye nak tgk bunga api lar..

jam 12mlm
selamat tahun baru li
tapi tak de countdown
tak debunga api pun
walaupun bunga api sesat

wakakaka
mmg rasa nak gelak
dah dengan rasa agak kecewa + klaka gak arr
kitaorang pun kembali ke kereta dan redah jem untuk balik

ok..
setel redah jem
dipendekkan citer
g makan kat bangi
terus balik

jam 330 pagi
li anta aku balik
borak2 jap dalam kete
pastuh baru naik umah..

sampai umah
terus call li
maklumlah..
call free kan
hehehe..
borak sampai kul 545 pg..
ngantuk giler..
pastuh tido..

ok..
bye tahun 2008
hye tahun 2009

semoga tahun 2009 membawa keceriaan dan kegembiraan bagi diri NURUL NADHIRA ZAINAL

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com