Pages

14 July 2008

kenangan terindah II

12/29/2004 2:26 pm

JeLan wrote:
ye ke ko x ngam? ngam-ngamkan lah....nanti
kowang berdua naik jinjang pelamin baru ko
tAu..wakakakkaak..kesian yer....mule2 biase
lah...gaduh2.....


AieN nAdHirA wrote:
ape yang dia kutuk?
aku x ngam ngan dia

JeLan wrote:
tak jalan jugak....td, aku kuar ngan
man...wakakak...aku tanye pasal ko...wakakaka
ntah ape ntah die kutuk pasal ko...keskeskes

AieN nAdHirA wrote:
apalagi...makanlah ubat

JeLan wrote:
ok jek.cume selsema sket.

AieN nAdHirA wrote:
ko ok ke?


12/24/2004 8:53 pm

JeLan wrote :
2 out of 6..hehe lain blaja kt m'sia jek..but, aku jek
nye...aku suke ke Australia kot......tgk lah mane yg
sesuai utk aku....

AieN nAdHirA wrote:
tak kisahlah...asalkan ko raser ape yang ko
buat
tul betul...
hope aper yang ko wish tu jadilah kenyataan...
ermmmm...baper orang abg ko kat overseas??
kalau ko dapat g ,ko nak g negara mana?

JeLan wrote :
actually aku dah buang mase 2 thn..member
aku
yg amik dip pon dah nak grad...tp, mase
bukanlah
penentu segalanye..mane tau kalao aku bajar
nih
meletup ker..?teringin sgt nak pegi
overseas....mcm abg2 aku.... :)

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com