Wednesday, May 7, 2008

ubat batuk

aku balik keje ingatkan nak g klinik dr comel tuh ngan dia, alih2 aku dah ada depan umah, tapi dia tak de plak...geram je rasa...so aku pun terus balik...

masa aku tgh makan, aku dapat msg dari dia...

dia : u kat ne?
aku: kat umah
dia : alah...
aku : nape?
dia : nak jumpa
aku : i belum g klinik lagi
dia : nape?
aku : boypren tak nak bawak g klinik
dia : teruknya boypren u tuh
aku : mmg pun, agaknya dia nak i mati kot...u nak teman i tak?
dia : nak, tapi jap lagi ada meeting
aku : u pun nak i mati
dia : jangan cakap mcm tu
aku : nanti sebelum g meeting singgah lew? antarkan ubat...sengsara arr..
dia : ok


pastuh...dalam 1/2 jam lepas tu arr...dia dah muncul kat bawah dengan ubat batukk...
alah, jumpa kejap je...mana puas...

No comments: