Thursday, May 29, 2008

kawin??


dia amik aku kat umah cik ain...pastuh g tgk citer indiana jones...best arr gak citer dia...banyak kali gak aku terkejut2...
lawak pun ada...kesimpulannya best arr...
hmmm...pas abis tuh terus balik umah...
masa nak balik tuh macam tak nak je lepaskn dia...
adushhh...mcm ne nih?
tulah aku dah kata...baik kawin je...
awak tak nak lagi...
dah lame2 borak2, lew arr plak masuk citer bab kawen..
bincang2 punya bincang pasal tarikh kawin...

dia : kenapa u nak kawin cepat2?
aku : sebab i dah tak snaggup tunggu
dia : duit i tak cukup lagi
aku : i tau sebenarnya duit u cukup sangat, tapi u selalu perabiskan dui tuh kat motor..
dia : kalau kita kawen kita nak duk mana?
aku : kita lew duk puchong, tak pun selayang, tak pun gombak
dia : u dah sedia ke nak kawin?

aku : dah sedia sangat2
dia : u dah pandai masak ke?
aku : .....


huh...tulah satu benda yang aku susah nak jawab...
aku tak sure yang aku nih lew masak ke tak...
lew ke aku nak uruskan umah tangga nanti?
tak susah ke?
act aku risau gak...
aku pun sebenarnya lum bersedia lagi...
tapi, aku macam dah tak sanggup hidup macam nih...
hmmm...
dia kata paling cepat kawin 2010...
hope tak lama arr aku tunggu...

No comments: