Pages

27 October 2016

AHNAFF semanis honey datang DOLCERYNA??

amboii tajuk ko tak boleh belah…
wakakaka…poyo je bile baca kan??
tapi itulah hakikatnya… :P

nak dijadikan cerita, isnin lepas aku dah 45 hari…
so dengan rasa tak sabarnya nak keluar rumah…hihhihi…
tapi bukan keluar sesaje, aku keluar g bank islam…

masukkan duit untuk alysa n afryna…duit raya depa hari tuh tak masuk lagi…asek bz je manjang…ni time cuti ni lah baru ada masa nak g masukkan…

pastu kononnye aku nak bukak terus acc tabung haji untuk aqyl, tapinye aqyl mcam tak senang duduk plak…aku tgh isi borang nak bukak acc tuh dia dah start bunyi2…elok je abis isi borang dia meraung dah…hahaha…kelam kabut mak ko masa tuh…last2 terus keluar bank lah…malas plak nak tunggu no panggil dengan si kecik nih macam xsenang duduk…

nanti lah plak aku g buat acc tabung haji dia tuh…borang seme dah siap isi, tinggal amik no je nanti…maybe esok luse lah kot…pastuh plan nak g maybank gak…nak bukak acc dia n tukar kad bank aku tuh…huhuhu…tu kene spend satu hari gak tuh…maybe ari jumaat lah kot..kalau aku rajin nak keluar…



pastuh, aku ingat nak terus balik umah…tapi tetibe teringat plak botol milk storage dah tinggal 8 ketoi…so nak singgah dolceryna la kejap g shopping ape2 yang patut…ok, niat asal nak shopping milk storage je, tapi tapi tapi, banyak plak aku rasa nak amik kat kedai tuh…tu lah aku malas je rasa nak g kedai…kalau x nanti melalut ke barang2 lain…huhuhu..

hah, elok je aku naik kedai, laki aku ada kat opis dia…owh, opis laki aku kat dalam dolceryna tuh…kecik je, dia amik satu bilik untuk buat opis dia…pastuh dia kata dia tengah tunggu alif nih nak datang..ada hal katanya…aku pon macam dengar tak dengar jelah…

yelah, ape kene mengene customer dia ngan aku..wakakaka…malas aku amik tau alif mana…so aku pon g masuk bilik aku kat sebelah…bilik lepak2 kalau aku masuk kedai…n bilik untuk mommy nak test breastpump jugak…owh, jangan tak tau plak dolceryna sediakan perkhidmatan testing breastpump before korang beli tau..pastu tetibe aku dengar ting tong…ok, aliff masuk..aku dalam ati, eh eh, macam aku kenal mamat nih, sape eh??

dia sangat2 friendly…wife dia lagi friendly…masuk je, dia tengok aqyl terus mintak nak dukung aqyl…rindu nak cium newborn katanya…aku tgk dia pregnant, saje la borak2 bile due and so whatever borak2 kosong…

pastuh dia pon masuk opis laki aku n bincang hal keje…aku pon pikir dan pikir sape dia nih ehh??pastuh, yoo, baru teringat…alif satar la…aduyai, apo buto hiburan sangat aku nih…maafkan mak…mak memang jarang tengok tv n amik tau pasal2 hiburan nih…g keje balik keje main ngan anak2 lalu tido…hahaha..baru la hegeh hegeh stalk ig dia kejap…wakaka…sedey tol aku…


pas dah abis bincang2 ngan laki aku, bini dia pon keluar shoping barang baby plak…senang katanya semua beli sekaligus..hihihi…rezeki lah ari tuh masuk kedai dapat jumpe retis…wakaka..




owh, pas dia dah balik aku pon melepak dolceryna sampai petang…
so hasil rembatan kat kedai, aku sempat capai autumnz storage bag…towel dua lai…ngan bib comey…
eh eh, kalau korang nak custome bib n rompers macam gamba bawah nih pon boleh…roger je terus aku tau…aku buatkan untuk korang…ni save terus no telepon aku 019-5205540 :P


disebabkan ramai nau yang suke kiss aqyl, pp dia pon macam sensitip kan..so aku pon buat lew satu bib cenggini ke dia…harapnye pasni idok lew ada orang yang suke cium2 pp dia…huhuhu..maap lew ye…mak bukan kedekut anak, tapinye mak nak jaga kulit dia tuh…


hah, yang bib tuh dia boleh gune dua2 belah tau…aku lupe plak nak amik gamba side lagi satu…huhuhu..haa, ko bayar murah tapi boleh dapat ala2 dua jenis bib…ok lah weh, nak citer pasal si ahnaf tu je, nih dah merepek bende lain…korang pon kalau nak shopping barang2 baby boleh lew g je beli kat website : www.dolceryna.com




No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com