Pages

08 July 2010

mud : tergedik


rasa rindu yang amat mendalam pada si dia...


mud pagi nih, mud gatal n tergedik terlebey..huhuhu..tak sabarnye rasa nak ada orang disisi waktu malam2..hahaha...ok, abaikan mud gatal..full stop


sebenarnye baru semalam je jumpe dia, tapi rasa macam dah lama je tak jumpe..huhuhu..tak tau lar nape, sejak akhir2 nih, rasa macam baru2 bercinta plak...


wah, mula berangan n mengimbas kembali zaman dulu2 bercinta..rindunye saat itu..


semalam after balik meeting kat menara, aku terus g umah dia...balik2 sampai umah, mengadu penat..tak larat..puasa...


aku : penat, puasa
dia : ye ke? macam tak caya je
aku : ye lar, tak nampak nih bibir kering?
dia : ok lar caya..so u nak buka pe ari nih?
aku : errmmm...dah lama u tak masak untuk i..sedapnye kalau dapat makan masakkan u..ape2 pun bolew, asalkan u masak



ok, berenti sampai di situ..pastuh aku teringat yang appointment kami dengan d'intan collection..owh, tengok jam dah kul 6..aku pun suruh dia siap2 dan kami pun keluar cari kedai kak intan..


aku dengan bijak pandainye, bolew plak save no tepon dia..ari tuh juz amik kat website dia je, pastuh call, cakap nak datang kedai dia kul 6.30..tapi nasib baik tak sesat..senang je tempatnye..kat atas JPN batu caves tuh..


ok, masa aku sampai tuh, ada lar couple nih tengah try baju pengatin..cantiknye..so sementara kak intan tengah melayan couple tuh, aku ngan jelan mula lar menengok2 ape yang patut..


ok, cantik lar jugak..dari gambar2 sedia ada, not bad jugak lar pelamin dia..n baju pengantin dia pun banyak yang cantik2..tapi dah mula terpikir, ada ke saiz aku nanti??waa...nih yang susah kalau badan cekeding..adei..


pastuh bincang2 ngan kak intan mengenai rate pelamin..
so far macam ok lar, tapi aku ingat nak g survey tempat lain lagi..mana tau ada yang lagi ok ke kan..


nih rate dia..tapi kalau korang ada tempat yang lagi best bgtau lar erkk..

sepasang baju pengantin (L + P)
1 x make up
aksesori pengantin
pelamin 3 panel
arch
red carpet
6 batang tiang bunga
transport
(RM 3350)


cume sekarang nih dalam dilema..samada nak tempah baju aku sendiri or sewa je baju..n kak intan kata, kalau plus lagi rm100 dari pakej sedia ada, dia lew jahit satu baju baru untuk aku, ikut saiz badan aku..so maknenye aku orang first yang akan pakai baju tuh..nampak macam menarik gak..


tapi jelan kata better beli kain n tempah jahit..nilai sewa n tempah sendiri sama je..kalau sewa, kite kene pulang balik baju, tapi kalau tempah baju tuh hak milik aku..n kalau dah tak nak gune, lew jual 2nd hand..tapi ada ke yerk orang saiz aku??


owh, masih dalam perbincangan...tapi kalau ada idea, bolew lar suggest kat aku..or kalau korang tau ada mana2 butik pengantin yang offer pelamin yang cantik n murah..jangan lupe bgtau ira ye..;)


hah, dah kul 645, so terus balik..oppss sebelum balik umah sempat menyinggah jumpe ngan si kecik ayuni
lama tul tak membuli budak comel ini..


haih, tgk2 rambut dah panjang, dah bolew ikat sikit2..dah lar rambut kerinting2..geram tul




dah puas membuli, jelan ajak balik, sebab dah nak maghrib, so aku pun nak bukak pose kan..so, balik lew..memula tuh pelik gak, dia terus balik umah..aikk, tak nak beli makanan untuk aku bukak pose ke??


aku : b, i nak bukak pose makan pe?
dia : i masak
aku : betul ke?
dia : yer, u buat air je


huh, masa tu rasa macam nak lompat2 je..so macam nak bagi dia pun hepi, aku pun kemas lew umah n lipat kain sementara dia tengah masak..huhuhu..


ok, ni lar menu aku semalam..sedap..;)



ok lar..cukup2 lar tuh, mata dah pedih2..mengantuk plak..esok nak g bangi plak, nak g wedding galore..yang nih aku memang berkenan sangat lar ngan pelamin dia..simple n menarik..
cume nak g tengok baju pengantin je


haih, lagi nak dekat nih, lagi rasa macam banyak nye bende tak setel lagi..doakan yang terbaik untuk kami ye..TQ

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com