Pages

08 July 2010

dulu n sekarang

elow..

assalamualaikum

nak gelak dulu lar.. (◕‿◕✿)


semalam aku dengan rasa yang teramat boring, menggodek2 lappy,
tetibe terjumpe satu folder gambar lama2 aku n dia


nih jea gamba yang dapat diselamatkan sebelum lappy lama rosak..sedey tul, dalam lappy lama lagi banyak gambar2 kenangan...;(


hisshh..kalau ditengok2 kembali, macam tak caya je tuh dia..apehal gemuk sangat??hahaha..macam ne lar masa tuh aku lew suke dia..haih..ketuk kepala jap..wakakaka..


..jom2 kite tengok..gambar dia dulu2..bezanya dengan sekarang..






nih gambar masih panas2 bercinta..
kalau tak silap aku lew, 17 june 2006
baru seminggu dua bercinta

wakakaka..g date kat titiwangsa..
kelakar lar bile ingat2 balik

owhh..gambar kat atas bukan aku yang edit tau..gambar nih dia yang edit..konon2 special lar bagi kat aku..pastuh, dulu siap ada buat movie clip lagi untuk aku..masa tengah hangat bercintakan, ape saja sanggup..

kalau sekarang, hampas kelapa..semua tak lew..huh







~20 june 2006~

ok, ni plak jumpe kat KFC depan puduraya tuh..masa nih nak anta aku balik kuantan lar..hahaha..siap tukar handpon lagi tuh masa nih...haih, kalau skang, nak pegang hanpon pun dia tak bagi..banyak nye beza dulu n skang..nih belum kawen lagi nih...


owh, masa nih, dia sempat belikan wallet untuk aku..kononnye hadiah lar...buat surprise..hai, betapa indahnya dulu.. a lot of surprise..skang???







~30 june 2006~

masa nih, dia datang jumpe aku kat kuantan..hehehe..kebetulan masa tuh dia konvoi ramai2 nek moto ke cerating..usaha gak tuh nak singgah teluk cempedak semata2 nak jumpe aku..adei, kalau sekarang, aku duk kat selayang tuh pun susah nak datang jumpe...

pening..pening..bile di kaji2 banyak lar plak perbezaan dulu n sekarang








~21 sept 2006~

korang perasan tak baju kitaorang pakai tuh sama?
hah, masa nih, dia baru je balik dari UK..oppss..bukan ulu kelang tau, tapi united kingdom...so salah satu hadiah untuk aku, baju ni lar..sepasang, aku n dia..


owhh, masa nih sangat seksa di lambung badai rindu..maklumlar, belum hilang lagi manisnye cinta...hahaha..tapi, kalau korang nak tau, jauh bukan penghalang..selang 2 hari, mesti dia call aku..pastuh, bercakap bukan kejap2...macam duk malaysia je..pastuh, hari2 webcam...


haih, bile ingat2 balik, indahnye kenangan itu..sanggup bangun kul 3 4 pagi, semata2 nak webcam ngan dia..kan malaysia london perbezaan waktu sangat ketara..tapi tak pe lar..ape saje untukmu..huhu









~ 3 dec 2006~

aku sangat suke gamba nih..nampak macam comel je..owhh, lupe nak cakap, kalau korang perasan, rambut dia dah pendek kan??dia potong rambut dia tuh masa kat london..hah, baru lar nampak ok sikit..kalau tak, macam penjenayah mana je aku tengok..


masa nih aku ikut dia g bukit jalil..ada ape tah..tapi yang pastinye berkenaan moto..sangat seronok masa nih..owh, masa nih jugak lar, ada sorang dua kata kitaorang macam adik beradik..haih, ye ke??



hah, korang mesti pelik kan aku lew ingat lagi tarikh2 gambar nih, ye, ingatan aku amat kuat..ha'ah..ye lew tuh..aku kene bukak balik lar diary lama aku tuh..tgk balik tarikh2 dia..tu lar untungnye ada diary nih..;)

hehehe...rupe-rupenye banyak tul perbezaan dia dulu n kini...ingatkan setakat rupe bentuk badan, tapi perangai pun banyak berubah...tak pe lar..yang penting, aku tau hati dia baik, walaupun luaran nih macam hantu terejal mana tau..eee...geram je kadang2...rasa macam nak bunuh dia pun ada gak..sometimes bolew jadi mental kalau lama2 sangat ngan dia nih...

kadang2 perangai dia tuh bolew buat aku senyum sendiri..ape pun, dia lar yang terbaik..satu dalam seribu tuh..ingat senang ke nak cari??

1 comment:

P . J . A . A . M . I . R said...

haha..
aku de pic ko yang first skali tu..
ko de send kat aku by email.. haha..
daku simpan dalam CD skali dengan pic koleksi aku..

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com