Pages

01 July 2010

i google




bos ada kat opis,
kalau bos ada bermakne, kerja pun ada


bila kerja ada, mana sempatkan nak mengedit segala bagai nih?
huhuhu


aku dah siapkan kerja yang bos bagi,
selagi bos tak mintak, aku malas nak g bagi
sebab, nanti kalau aku bagi awal2
ada kerja lain plak...


so sementara menunggu kerja lain datang bergolek kat meja aku nih,
aku sempatlar mengedit gambar kat atas nih kejap...huhuhu


selain dari itu, aku tetibe terasa nak menunjukkan
aku memang tak layak untuk mendapat
award 5S


cube tgk workplace aku
semak macam tempat pembuangan sampah




tengok kertas2 tepi lappy aku..sampai skang pun ada lagi..nak buang tak lew, sebab masih berguna...hiishh..memang semak..sakit kepala aku tengok




file2 dah macam bukit...owhh, perasan tak botol air atas meja tuh..ok, masa upload gambar nih, baru aku perasan yang botol tuh dah berzaman kat situ, so secara rasminye aku 'simpan' dengan selamatnya dalam tong sampah...



ok, ni plak bawah meja...yea, bawah meja penuh dengan file
hiiissshhhh
semaknye rasa


kenapalar kene ada semua file yang tak berfaedah nih????



owh..tetibe tersesat hand bag aku kat sini plak..huhuh..
nih pun salah satu beg tong sampah
n poket doremon


mintak je ape, mesti ada
oppss..tapi aku malas lar plak nak mengulas lanjut ape yang ada dalam handbag aku kan
so nanti next entry je lar aku citer ye..


so kesimpulan yang dapat di buat,
aku memang perempuan yang PEMALAS


dah..dah..jom siap2, kemas ape yang patut sebelum balik keje..
balik nih nak shopping barang2 nak g PD nanti
k bye

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com