Pages

31 October 2011

congratulation dear sis

29 oktober 2011




congratulation!!!!!!!!!!!!





at last, aku dapat gak bergamba dengan jubah konvo...waaaa, bila pk2 kembali, macam nak nangis sebabnye tak berkesempatan nak pakai jubah konvo masa diploma dulu...semuanya gara2 ira tengah final exam untuk degree masa tuh..


tu lar, orang lain seme lepak2 dulu sebelom sambung degree...aku abis je diploma baru 3 minggu, dah dapat offer sambung degree...last2 tak dapat g konvo...sob..sob...


tak pe lar, berangan2 pakai jubah konvo adik pon jadi lar...hahaha




tahniah ika!!!


ini lar dia my baby sis...hah, tengok tuh, dapat banyak bunga...kih kih kih, betapa kedekutnya kakak dia nih, bagi bunga plastik je yang paling kecik skali tuh...


alar, kalau bagi bunga hidup, nanti bunga tuh mati...so ira cakap kat dia, bunga ira bagi tuh akan hidup sampai bila2, macam kasih sayang ira kat dia akan mekar hingga akhir hayat ;)


lagipon ira pk, dari keluar duit mahal2 bila bunga tuh, baik lar ira belanje dia makan je nanti...kenyang jugak perut tuh...huhuh,nasib kau la dik, dapat kakak kedekut!!!





my sis n my aunt

huih, nasib baik lar ada alang, kalau tak, aku tak sampai kot kat uitm nih...kihkihkih, demimu adik, ira n alang sampai sesat bape kali sebelom sampia ke uitm shah alam tuh...huhuhu...maklumlar, dua2 pon tak tau jalan ke uitm shah alam tuh...






my parent...nampak sweet je gamba nih...huhu..




nampak macam aku plak yang konvo, sebabnya aku yg lebey2 nak pakai jubah tuh...bile telek2 gamba dalam fon, tak de lew plak gamba dia pakai jubah, seme dalam kamera abah...gamba tuh pon tak transfer lagi ke lappy, so kite gune gamba fon je lar...


lagipon ape salahnye berangan pakai jubah tuh...hahaha ;)


tak sabar nak menunggu time aku plak convo...insyaallah, tahun depan dapat lew aku pakai jubah sendiri...n masa tuh, baby pon dah kuar, agaknye dah lew jalan lari2 dah...sonoknye...

ok, stop berangan, n jom sambung kerja...k bye ;)

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com