05 May 2010
garang sangat ke?
28 April 2010
~25~
21 April 2010
5 dah abis, tinggal 4 lagi
13 April 2010
salah
-aku betul-betul rasa diri terhina disisiMU ya ALLAH-
26 March 2010
my new toy
19 March 2010
~permata hatiku~
saya amat-amat berterima kasih kepada ibu saya, abah saya dan adik kesayangan saya kerana sudi bersama2 menolong saya untuk mempercepatkan proces buat choc...(hehehe, dah macam ayat dalam kertas projek untuk bab penghargaan lar plak). family memang banyak tolong lar..sebab aku kan very2 bz this week, so dorang lar yang banyak tolong aku untuk setelkan tempahan choc yang berlambak2 tuh..tapi penyudahnya aku jugak yang kene buat sorang2...
Owh, skang saya dah ada permata hati yang baru...sangat comel, tapi tak sempat lagi nak bermesra2 dengan mereka2 sambil berposing2 dalam keadaan yang sangat comel..hanya sempat mencurik2 gambar sahaja...tapi tak bape clear lar..to PJA, jangan jeles ehhh..cube tengok permata hati yang baru nih, sekor nama amni sopina (putih) n sekor lagi namanya danisy (cokelat)...
hehehe, kenape letak nama tuh, sebab nama tuh sangat comel seperti tuan empunye nama sebenar..so disebabkan terlalu sayang dan rindu kepada 2 orang budak kecik yang sangat nakal n comel tuh, saya pun menamakan permata hati saya nih sempena nama mereka lar.. ;)
sedar tak sedar, dah nak masuk bulan 4, n tak lama lagi saya akan menghadapi FINAL EXAM..owwhhh, macam mana nak menghadapi situasi ini???semester nih seperti tiada semangat langsung..tah nape tah..rasa macam dah tak mo study lagi, tapi bile dipikirkan2, haih, kene gak study..cite2 aku kan nak sampai PHD..nih nak menghabiskan degree pun macam nak separuh mati..waaa...amat jeles ngan kawan2 lain yang dah berjaya mengengamkan segulung ijazah, sedangkan aku???masih bertungkus lumus untuk ke arah itu..hmmm...(eira, jangan mengeluh, teruskan usaha)
hah, dalam tempoh lama tak bercerita disini, macam2 perkara telah terjadi..aku n jelan dah lama tak jumpe..maybe disebabkan kesibukkan yang melampau dari pihak aku...n dia pun macam tak kisah je kan..so aku pun ala2 tak kisah lar..n the best part is, dia dah start cari kerja, kerja tetap..perubahan yang positive...setelah aku slow talk ngan dia ari tuh, mengenai masa depan kami, nampaknye dia dah mula ada perubahan..nampak lar perubahan yang ketara..(syukur alhamdulillah, moga berkekalan) n tolong doakan myjelan tuh berjaya lar dapat salah satu kerja yang dia apply tuh..so ada lar duit sikit untuk kawen...
ok lar, tak lew membebel banyak sangat...ada banyak lagi kerja yang perlu dibereskan..k bye..;)
25 February 2010
na o mei
hehehe, act aku tak berapa mengikuti citer nih..dah tak tau ape dah jadi..tapi aku suke sangat lagu2 dia..sebab ada kene mengena ngan aku lar sikit2...sob..sob...so meh sini aku share ngan korang seme ;)
dosakah aku mencintaimu...mendampingimu...inginkanmu...aku manjadi...diri sendiri...tak peduli...apa kata dunia...ku nanti hari ketika...cinta datang...cinta menang...jadi sayangku...bertahanlah...bila terkadang mulutnya kejam...peluklah aku...jangan menyerah...mereka bukan hakim kita...bintang yang mempertemukan kita...cinta yang mempertahankan kita...ooh...tuhan dengarkan doa...dari cinta yang terlarang...rasa yang mempersatukan kita...cinta yang mempertahan kita...ooh...tuhan dengarkan doa...dari cinta yang terlarang...cinta dan rasa bersatu di doa...berharap cinta kita yang terlarang...berharap cinta kita yang kan menang...
DINDA ku ingin bertemu...meski tak tahu engkau di mana,di sini ku dingin tanpamu
DINDA……… dengaraku merindukan dirimu
DINDA…….. dengarku ingin selalu menemani mu...dulu kau selalu tersenyumku taruhkan nyawaku untuk mu...dan kini ku hidup tanpa mu
DINDA……. dengar aku merindukan dirimu
DINDA…… dengar ku ingin selalu menemani mu
DINDA…… dengaraku merindukan dirimu
DINDA…….. dengarku ingin selalu menemani mu..
DINDA....
yang nih bukan na o mei ye..yang nih dari tari tirana
Suara kisah kita....Yang sehalus sahutan di mata....Segala norma yang melena ku....Pada aroma syurga kita....Nan syahdu cinta menunggu...Sayunya kerna air matamu...Nadiku bagaikan berlagu...Nantimu hentikan apa berlaku padamu ...Yang ku temu....Hadirmu sambutlah damba dakapanku...Suria kasih kita...Yang berbisik gerimis serinya...Seindah frasa yang damaikanku....Walau sezarah air mata...Biarku kucup wajahmu....Leburkan saja ia padaku
22 February 2010
~lasy~
21 February 2010
ikea ;)
IKEA!!!!
hah, cube tgk gambar ini, adakah ianya benar atau dusta belaka???jelan dah bolew menyorok blakang aku lar..kalau dia betul2 selari ngan aku, memang dia dah tak nampak...aik..takkan dah kurus kot???
cube tengok nih, comel kan???errkkkk...kenapa ada dua???sebab satu untuk danisy..satu lagi untuk a'ar...;)
19 February 2010
myself

18 February 2010
popples
17 February 2010
~i'm daddy girl to be~

~ni masa kat fraser hill~
15 February 2010
selamat tinggal kuantan
12 February 2010
nape ira malas?
tapi ape yang aku cite-citekan tak dapat, dan sekarang aku kene bekerja dan belaja at the same time..penatnye, ya allah..tak tahu lar mcm ne nak cakap.. tapi demi merealisasikan cite2 aku untuk blaja sampai phd, so aku terpakse ketepikan penat aku tuh..
tapi mungkin semua nih ada hikmahnya..antara hikmah yang aku dah nampak sekarang:
1) aku bolew memandu kereta mewah masa umur aku 24 tahun...hahaha, memang lar second hand je, tapi kurang2 aku bangga ngan kete aku..kurang2 aku dah ada aset sendiri..ye, memang aku mengaku, down payment kete parent aku yang bayar, tapi every month aku punye duit tau...
2) aku dah mula nak merealisasikan salah satu impian aku, iaitu mengelilingi dunia..n now, masa umur aku 24 tahun, aku dah start untuk melangkah ke luar dari malaysia with my own money...n i happy with that...hope so, tak sabar untuk ke europe ;)
3) aku dah ada bisness sendiri masa umur aku 24 tahun, 100% my bissness, 100% modal from my own money..tak de mintak kat sape2 untuk sponsor tau..n alhamdulillah, skang semakin maju dan perancangan aku untuk masa akan datang, aku nak bukak kedai..now dalam planning untuk cari kedai n tempat yang strategik..wish me luck ok!!!n jangan lupe untuk singgah kedai choc aku..jom2, kite tgk little sweet brown
so now n so on..i have to move ke arah yang lebey baik..aku harus think positif dan melangkah dengan yakin..aku nak keje betul2..hahahha..bolew ke??nak bangun pagi2..hahahha..bolew ke??n kene tanamkan minat untuk bekerja..hahaha..bolew ke???
mesti bolew n yakin bolew...ira bolew..chaiyok2 ;)
05 February 2010
danisy on board
02 February 2010
21 January 2010
midun jr
anyway, congratz to kak fara n midun for ur new born baby..setelah 5 tahun menunggu, akhirnya keluar jugak aryan..hehehe..;)
jom kite layan gambar ;)
.jpg)




+copy.jpg)
+copy.jpg)



























