Pages

19 March 2010

~permata hatiku~

Owh, begitu lama tidak menupdate, ketiadaan masa disebabkan asgmnt yang berlambat, order choc pun bertimbun-timbun (syukur alhamdulillah, semoga sentiasa dimurahkan rezeki) dan juga kerja diopis yang sekejap banyak dan kadang2 agak relax (tQ to en budi yang selalu gak bg saya relax diopis, so lew lar curik2 buat asgmnt, hehehe)


saya amat-amat berterima kasih kepada ibu saya, abah saya dan adik kesayangan saya kerana sudi bersama2 menolong saya untuk mempercepatkan proces buat choc...(hehehe, dah macam ayat dalam kertas projek untuk bab penghargaan lar plak). family memang banyak tolong lar..sebab aku kan very2 bz this week, so dorang lar yang banyak tolong aku untuk setelkan tempahan choc yang berlambak2 tuh..tapi penyudahnya aku jugak yang kene buat sorang2...


Owh, skang saya dah ada permata hati yang baru...sangat comel, tapi tak sempat lagi nak bermesra2 dengan mereka2 sambil berposing2 dalam keadaan yang sangat comel..hanya sempat mencurik2 gambar sahaja...tapi tak bape clear lar..to PJA, jangan jeles ehhh..cube tengok permata hati yang baru nih, sekor nama amni sopina (putih) n sekor lagi namanya danisy (cokelat)...






hehehe, kenape letak nama tuh, sebab nama tuh sangat comel seperti tuan empunye nama sebenar..so disebabkan terlalu sayang dan rindu kepada 2 orang budak kecik yang sangat nakal n comel tuh, saya pun menamakan permata hati saya nih sempena nama mereka lar.. ;)






sedar tak sedar, dah nak masuk bulan 4, n tak lama lagi saya akan menghadapi FINAL EXAM..owwhhh, macam mana nak menghadapi situasi ini???semester nih seperti tiada semangat langsung..tah nape tah..rasa macam dah tak mo study lagi, tapi bile dipikirkan2, haih, kene gak study..cite2 aku kan nak sampai PHD..nih nak menghabiskan degree pun macam nak separuh mati..waaa...amat jeles ngan kawan2 lain yang dah berjaya mengengamkan segulung ijazah, sedangkan aku???masih bertungkus lumus untuk ke arah itu..hmmm...(eira, jangan mengeluh, teruskan usaha)




hah, dalam tempoh lama tak bercerita disini, macam2 perkara telah terjadi..aku n jelan dah lama tak jumpe..maybe disebabkan kesibukkan yang melampau dari pihak aku...n dia pun macam tak kisah je kan..so aku pun ala2 tak kisah lar..n the best part is, dia dah start cari kerja, kerja tetap..perubahan yang positive...setelah aku slow talk ngan dia ari tuh, mengenai masa depan kami, nampaknye dia dah mula ada perubahan..nampak lar perubahan yang ketara..(syukur alhamdulillah, moga berkekalan) n tolong doakan myjelan tuh berjaya lar dapat salah satu kerja yang dia apply tuh..so ada lar duit sikit untuk kawen...



ok lar, tak lew membebel banyak sangat...ada banyak lagi kerja yang perlu dibereskan..k bye..;)





2 comments:

P . J . A . A . M . I . R said...

waaaaa.. mmg aku jeles.. nak jugak..!! tapi mak aku xbg... aaa...

luvira said...

wakaka..tapi nanti kalau dia dah beranak, aku bagi ko sekor ehh.. ;)

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com