Pages

22 March 2010

last class

huh, akhirnye berakhir sudah kelas aku untuk semester 5, minggu depan dah start final exam..n now, i'm worried sebab rasa2nye macam ada satu paper yang akan di repeat...tapi walaupun carry mark aku sangat rendah untuk subjek design tuh, aku akan try dan terus berusaha untuk lulus untuk subjek design...waaaaa....takutnye...


semalam ada test design..ya allah, memang macam nak mati rasanya menjawab...nak menangis seme ada..act sebenarnye kalau belajar tuh macam senang lar, cume aku tak bape ingat step..sebabnye kurang latihan..memang masa kat dewan pekse tuh, aku syok sendiri je menulis..memang lar berhelai2 aku jawab, tapi aku memang sangat yakin yang first step lagi aku dah salah..tapi aku tetap teruskan jugak, daripada tinggal kertas tak berjawab kan..kurang2 manalar tau kot2 lect tuh baik hati nak bagi markah kecian...hahaha..hope so ;)


balik tuh patutnye kelas sampai kul 4.30 ptg, tapi disebabkan aku memang terlampau tension, n otak dah tepu, kul 2 aku dah cabut balik..memula ingat nak terus balik umah, tapi tetibe jelan ajak g makan plak, hahaha, best gak, kurang2 aku lew ilangkan tension kat pale otak aku nih...


masa aku sampai umah dia, dia tak de kat umah, tah ke mana tah, nasib baik aku bawak kunci, so terus masuk lepak kat kerusi depan..tah macam mana aku lew lelap...tau2 je jelan kejutkan aku, pastuh dah ada mc d dah kat depan mata..hehehe... ;)


aku tgk jam masa tuh dah kul 3 lebey..jelan kata aku tido lama sangat, dia dah balik, mandi, semayang, kuar balik beli mc d, aku tak bangun2 lagi...huh, memang aku sangat2 mengantuk...tak penah aku tido kat umah dia macam tuh, dah lar ngan tak bukak kipas ape seme, panas gilew... mane tak nye, dari khamis aku tak cukup tido, malam khamis tuh aku tido kul 3 pagi, menyiapkan order choc dari customer..malam jumaat tido kul 2 pagi, study untuk test hidrologi ari sabtu..pastuh malam sabtu plak, tido kul 4 pagi...study untuk design, tapi still tak dapat jawab gak...waaa...sedey...tuh yang aku memang tido sampai tak sedar diri tuh...huh, ape nak jadi daaa....kalau pencurik masuk pun tak sedar...haih!!!!


pas makan, aku pun terus balik, sambung tido kat umah lar plak...;)

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com