Pages

31 August 2009

test KAEDAH BERANGKA

hmm...minggu nih pegi kelas, aku tak bawak kete..
ala2 fobia gak nak parking kat KG BARU tuh..




so masa pergi tuh, aku suh abah hantar,
pastuh kebetulan azie ajak tido umah dia malam tuh,
so balik ngan dia lar..
nek kete mummy mas..




lagipun kitaorang ada test
adeh..
malas tul nak study




ari nih, prof MR BEAN aku tuh sangatlar baik hati
so dia bagi kitaorang balik awal..
kul 530 dah cabut...




so g bazar ramadhan kat KG BARU
nafsu masing2 memang tinggi...hahaha..
seme benda nak beli...lalala..




sudahnye malam tuh, buang kuih2 yang di beli
tak ke membazir namanya tuh??




haih...kononnye nak makan kuih2 tuh masa tengah study..
tapi aku kul 11 dah lelap..
diikuti AZIE
last skali lelap mummy lew..




tapi sebelum tido,
sempat aku pesan kat mummy,




"Mummy, esok nak TIRU"




hah, aku bangun pagi esok nye..
mandi siap2
kelam kabut bukak buku jap...
takut gak, nanti tak lew jawab macam ne??






OK!!
dah kul 8
jom gerak g KELAS!!!!!






~mummy mas~




~cik azie~




~eira yang gedik~

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com