Pages

12 July 2008

soalanku kepadanya

aku bangun tido pagi tadi...
aku bertanya pada si dia...

aku : u suka kat i sebelum kita jumpa or selepas?
dia : selepas
aku : ermmm...yang first or second time kite jumpa?
dia : first
aku : kenapa tak ngorat i pun masa first tuh
dia : u cakap u dah ada pakwe...

ermmm...tul gak kan...hehehe...
pastuh aku tanya lagi...

aku : tempat mana yang paling best kita penah pegi?
dia : kalau paling puas jalan, kita g zoo...
aku : i pun suka masa kita g zoo...pastuh masa kita spent time kat titiwangsa...bestnya...

aku tanya lagi...

aku : ape benda yang paling romantik yang pernah u buat kat i?
dia : entah...
aku : ada satu je...i pun pelik u lew buat mcm tuh...seronok tau...kita merajuk ada orang pujuk masa tuh...
dia : i buat pe?
aku : u tak tau ke?
dia : masa bila?
aku : ermmm..bulan 3..
dia : .........
aku : ermm...beg make up i yang u bagi tulah...i suka...tapi kenape u lew buat mcm tuh ye?mcm tak caya...
dia : malulah...lagipun masa tuh u merajuk teruk sangat...
aku : ........

hmmm...masa indah bersamamu akan ku abadikan sehingga akhir hayat...
love u sweetheart...

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com