Pages

14 July 2008

kenangan terindah I

12/23/2004 9:13 am

JeLan wrote:
maybe yes..maybe not..cos,aku nye apply utk tuka
kos kat uitm berjaye..cume masuk lambat
jek...bln 6.... :-)

AieN nAdHirA wrote:
0136446828

hmmm....ko masuk poli baper ari bulan?

JeLan wrote:
ooo..no ko plak..?asyik mintak nombor aku
jekk...wakakakakkakakakakaka

AieN nAdHirA wrote:
suka hati akulah nak no fon ngko...
manalah tau kalau2 aku borink ker nanti

leh gak aku kaco ko...

JeLan wrote:
wat per....kkkkkekekekkekeekkeke...
0192312230................

AieN nAdHirA wrote:
btull gak kater ko tuh...
kalau guna kaya...nanti aku pun leh
jadi kaya...
hmmm...
aku nak no fon ko...

JeLan wrote:
x sedap dol jem....slalu gak aku g
saner....pakai kaya lahh

AieN nAdHirA wrote:
kat cheraslah...
eee... dah ler tempat tu selalu jem...
nampak gaya nya aku kenalah selalu bawak
roti...

JeLan wrote:
AHH KO NIH MENTAL LER...XKAN KERING IDEA DAH...EKAKKAKAKQWKAKAKAKAKAKAKAKA
PRAKTIKAL KAT NER???

eIrA wrote:
aper lagi topic yer nak citer ngan ko???
kekeringan idealah


12/19/2004 11:00 pm

JeLan wrote:
aah..atong tuh dulu budak akaun...man tuh je
kelas aku start form4..sampai aku ngan die kene
marking ngan cikgu pasal buat bising...

eIrA wrote:
kenal lah sangat razman tuh
memang mat romeo pun...
tapi aizat tuh macam pendiam jer...
susah nak tgk dia bercakap
macam ader emas dalam mulut tuh...
membe sek ko ker dulu?


JeLan wrote:
aku minat QS....oo....sama lah ngan member
aku...ko sem nih praktikal kat ner???
ekekkeke..ko mesti kenal ler..sama kos ngan ko...
RAZMAN ngan AIZAT...wakakak..x kenal tipu
lerr...die tuh mat remeo...Wakakakak..jiwang ler
die..nyampah aku...

eIrA wrote:
aku kat poli kulim...
kos kej awam...
ko minat kos aper??

JeLan wrote:
mana ade..!!puas aku carik...
aku amik geomass..dulu arr..skg benti..
aku x minat ler geomass...
aku skg penganggur yg berkerjaya..heheh
aku masuk poli TM kot..dah dapat dah...
ko blaja maner?

eIrA wrote:
ermmm...
kan ker dah byk gamba real aku kat c2...
ko nak gambo cam ner lagik??
ko dak uitm arau yerk??
amik kos aper?

12/18/2004 10:40 pm

JeLan wrote:
eceh..x baik tuduh org ade paper...
apa daaaaa....nih skg kat ner?ol kat ner..
laju je reply...Keskeskes...
Bajo lagi ker?

eIrA wrote:
hmmm...
u dapat maner yerk saya nye mail add??
or u ni membe dyana?
sebab setelah saya selidik...
u ader relation ckit ngn dyanakan??
ermmm....my bio??
tgk jerlah kat saya nyer profile...macam dah
lengkap jer...
tapi kalau ader benda lagi tg u nak tau...
tanya jelah...
thanks for add me as ur fren

JeLan wrote:
tuh ler pasal..cam tau2 jek..
so, ape kate u kasi u nye bio...
hehehe....
bleh x..?kalo x leh x per... :(

eIrA wrote:
mmmm.....
u add me as ur fren...
tapikan...kiter mcm tak kenal jer...
tul tak?

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com