Pages

04 July 2008

kenape?

sebab kenapa aku tutup blog nih dari lan...

aku memerlukan 'seseorang' untuk aku luahkan perasaan aku...

ermmm...
sejak akhir2 nih, aku rasa blog nih dah jadi tempat aku meluahkan perasaan...
so aku tak nampak sebab untuk aku bukak blog nih untuk lan....
aku lebih banyak cerita tentang jiwa aku berbanding cerita aku dan dia...
banyak masalah yang melanda diri aku sekarang...

masalah antara aku dan lan...
masalah jiwa...
masalah belajar...
masalah keje...
masalah aku sakit nih...
masalah kewangan..

masalah aku dan lan...
terlalu banyak dugaan..
aku terpaksa mengikut rentak dia kalau aku tak nak kehilangan dia...
huh...amat susah bagiku untuk terus bernafas...
inilah masalah yang selalu mengganggu fikiran aku...

masalah kewangan
hmmm...
masalah kedua terbesar selapas masalah ngan lan...
benda nih selalu buat aku pening kepala...
aduh...

masalah jiwa
ermmm...
jiwa yang terlalu sensitif...
sekarang aku mudah tersentuh...

masalah belajar
ermmm...
kawan2 kat utm nih macam 'sial' pun ada gak...
geram aku dengan perangai masing2...
jaja n mas...aku rindu korang...
maybe dengan adanya korang kita lew bersatu semula...

masalah keje
ermmm
terlalu banyak keje...
sejak kak ain pregnent...
kepala aku macam nak pecah...
seme keje dia aku kene amik alih...
tension...

masalah aku sakit
aku terlalu takut memikirkan aku nak kene operate nih...
makin lama makin takut...
hmmm...
hope tak de pape yang berlaku...

kalau dulu aku boleh ceritakan semenya kat aizat..
tapi skang mungkin tidak lagi...
aizat dah mula menjauh...
aku tau sebabnya...
mungkin dia kecik ati ngan aku...
aku mengaku kat dia yang aku mmg tak boleh tinggalkan lan...
lan umpama nyawa aku...

aku suruh dia bukak pintu hati dia untuk orang lain...
biarlah dia berfikir tentang masa depannya...
aku tak nak dia terus mengharap...
aku sayangkan lan...
dan aku akan terus menyayanginya sampai bila2...
tiada siapa yang dapat tandingi dia...
hanya dia di hati...

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com