Pages

15 April 2016

GBSB - water theme park, gold coast morib

ok sambung,
elok je dalam kul 3 lebih kot, entahnya aku pon tak tengok jam, 

laki aku turun bawah, katanya nak g cari kudap2...lapo lah tuh...hahaha
elok je dalam setengah jam tuh dia naik, bawak lew naik kopok nak di kunyah kunyah...

pastu dengan excitednye dia cakap
" ma, jom turun, kawan2 u dah ramai kat bawah tu"

hahaha, macam biasa, laki aku kalau bab bab cenggini memang over excitednye...
aku redha je lah sebagai isteri..hahaha...

aku tengok cuaca tak panas, so moh lew anak2 kite turun ke bawah...
afryna beria nih tukar baju pakai baju swim dia tuh, pastu laju je meluru ke jakuzi...
amboi ko dik, udah2 lew tuh...jom kite ke bawah plak, bersosial kenal2 dengan orang...tak payah nak dok merap je dalam bilik...

haa, disebabkan dalam pakej bilik tu memang dah dapat 2 gelang theme park tu, makanya aku n laki tak payah bayar lew nak masuk theme park, budak bawah 2 tahun pon free, so afryna masuk free lew jugak...

cumenye si alysa lew kene g beli tiket masuk...rm21 kalau tak silap aku, mana lah aku nak ingat sebab laki aku tukang bayo...hahaha, aku nonong je masuk theme park ngan si afryna..

aku nih mata rabun, tapi belagak tak nak pakai cermin mata, pastu penakut nak pakai contact lens, so meraba2 lah aku mencari, mana lah geng gojes nih...hahaha, sudahnya aku duk lepak dulu tepi tuh tunggu laki masuk...

 
 

 laki masuk je aku follow je lah, eh, dia macam tau plak tempat berkumpul mak mak gojes nih...laju je dia kesitu...hahaha...masa aku turun tuh aku nampak si rara , leenda , yatie , anez... tak lama lepas tuh datang si mimi ngan super heronya itu...hihihi



maka bermula lah gosip mak mak...
almaklumlah, aku rasa last jumpe dorang nih seme masa family day gojes tahun lepas...hahaha...pastuh dah tak jumpe...aku pon tak sempat nak join gathering kecil kecilan...aseknye clash dengan hal2 yang tak dapat dielakkan....


maknye sibuk gosip...aku pon tak tahu apehal si afryna tuh menangis...hahaha...


tak lama lepas tuh, dah start ramai yang turun...
haaa, ni festime jumpe min, alahai anaknya comel sungguh...dah macam anak patung... 
geram aih tengok...


bapak bapak pon sibuk gak nak bergosip...kalah mak2 nih haaa...


hihihi...dah elok dalam kul 6 tuh makin ramai yang turun,

yang lain tak bape pasan sebab masing2 ada yang dah turun tadi lagi kan...so mana yang ada je lah nih...



abis tempat tu kami semua conquer..tah macam ne tah eja...korang anggap je lah ejaan tu betul...hahaha...
penuh ngan geng gojes gitu...



oklah, dah kul 6.30 petang...
moh lew naik cecepat...siap singgah beli roti...kelaparan punye pasal...

elok je naik atas, berebut roti tuh...hahaha...nasib baik lah ena hantar secawan lasagna sedap hasil air tangan kak amy... dapat la alas perut budak2 nih sementara tunggu dinner malam karang...

masa nak g dinner tuh, afryna macam dah nak layu mata...
tapi tahan ..tahan jangan tido lagi, nanti susah mak ko nih nak handle kalau ko ngamuk kat kedai makan dik...

rilek2 dulu...bagi dia leka ngan makanan sebelum dia lena...hahaha, almaklumlah, afryna nih kuat makan, pantang nampak bende boleh makan, nganga terus...ekekeke...

ok, dah siap seme, dalam kul 7.45 turun nak g makan..
k lah esok plak kite sambung citer pasal makan...
k bye


No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com