Pages

20 April 2016

GBSB - sukaneka (part 2)

sambungan kisah sukaneka



acara seterusnya, kotak beracun..
aku benonye paling tak suka mainan nih…

tapi sebab semenye sporting aku duduk la jugak main…
buat syarat gitu..


nasib baik lah jugak tak terkena kat aku…hahaha
tapi kalau bab bab gini memang les aku tak suka…

sebabnya korang pon tau kan aku nih kurang keyakinan diri..
dalam hati melonjak2 nak buat,
tapi realiti aku punyelah takut nebes sampai nak pengsan kadang2…hahaha



ok pastuh acara mak2 tiup belon sampai pecah


aku tak join, sebabnya lang aku tiup beria kang maunye terberanak kat situ sape susah…
hahaha, so aku dok tepi jelah, jadi baby sitter, jaga budak2…





haa, ko ingat mak je boleh tiup?
budak2 pon sibuk gak ngan belon…nasib baik banyak belon lebih..


ok, next penyampaian anugerah plak…yang nih memang tak de harapan lah kan aku nak dapat…so aku pasrah je lah sambil tengok sape pemenangnya...


anugerah keluarga bekerjasama…
dimenangi oleh leenda

memang layak pon…tak dapat nak dinafikan lagi...


anugerah anak paling sporting…
eh, nih bukan anak nih, nih maknye plak tolong amik hadiah, anaknye tah kemana hala…

anak krol,
memang sporting abis, ko suruh la dia buat pape, kompem dia buat tanpa malu segan…uhhuuh



anugerah anak paling ceria..
anak yatie

gaya muka dia 
"ala, biasalah nih"

hahaha


anugerah keluarga terbaik
dimenangi oleh aznor

amboi ko az, gedik lebih aih..



last sekali anugerah pasangan romantik…
alahai, romantik sangat rara n lan nih tau…auuuwww...


ok, setel seme acara,
masa untuk pengagihan doorgift


seme dok mengemas, dok asingkan barang2 seme..



akhirnya ada gak gamba kami sekeluarga…
siap ada bihun dua pinggan kat tangan…
hahaha


setel main, seme dok ngemas, 
buang sampai bersihkan tempat

fuh setel majlis…
seme abis disini
pastuh, masing2 buat hal sendiri..

ada yang dari pantai terus balik,
ada yang naik bilik terus check out
ada yang kemas2 barang check out pasty sempat lagi sati round mask water park (aku lew tuh)

ok, kesimpulannya,
family day kali nib sangat enjoy

aku rasa yang kali nih lebih meriah and teratur banding tahun lepas
cumenye masa macam singkat

insyaallah kalau tahun depan maybe kite lew buat 3 hari 2 malam plak ke..
tak delah rasa kelam kabut sangat

overall mak bagi 4 bintang out of 5
yeayyy…

k bye jumpe lagi entry lain plak…

-TAMAT KISAH GBSB-

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com