Pages

27 January 2012

wedding cousin - ecah & idan

21 . 01 . 2012

35 week

masih larat untuk bersuke ria bersama family
hihihi, dengan perut dah memboyot...pakaila ape2 baju pon tetap nampak pusat yang seksi itu...hahaha, nak buat macam ne, da tak bolew nak sorokkan lagi...

so here we are...di majlis yang gilang gemilang...kononnye aku ditugaskan menjaga bahagian guest book...sebab perut dah besar kan, so memerlukan kerja yang senang n sentiasa duduk...hanya melayan tetamu n suruh dorang tulis dalam buku guestbook...

tapi aku penat, sakit pinggang asek duduk jea..hihihi, so aku tak mo buat keje tuh...lalu aku g melayan tetamu dari satu meja ke satu meja...lagi best berjalan2 dari duduk setempat...



ok, ini makcik2 aku yang vougie the vas...opppsss, kecuali yang baju merah tudung peach tuh sepupu aku ok...dorang nih semua gile bergambar...

ok, sile tengok perut yang semakin membuncit itu...owhh, dah 35 week...dah nak kuar dah anak mama nih...;)



with 2 babies...hahaha, tak lew bayangkan kalau anak baru besor nih, pastuh tgh pregnent lagi...waaa, mesti bestkan..anak selang setahun...tapi yang menanggung penatnye, haih...tak terkata...tapi kalau ada rezeki, ape salahnye kan...dapat sorang setahun...huhuhu


inilar sepupu saya yang gojes...selamat pengantin baru...semoga permulaan yang baik di tahun baru ini membawa sinar kebahagian dalam diri kamu...



bersama pengantin...congratz dear...kamu sangat lawa ok...;)
~akhirnya kebahagian itu milik kamu~



with cousin yang dah lama tak jumpe...nama je cousin, tapi jumpe setahun sekali...last jumpe masa wedding aku bulan 4 tahun lepas...kitaorang bolew jumpe pon bile ada event besar2 jea...maklumla skang masing2 bz, lagipon dia kat melaka, aku plak kat KL...so now, tunggu turn dia plak...hihihi...

1 comment:

cha said...

berseri-seri muka u pregnant. cant wait for my turn :)

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com