Pages

20 January 2012

congratz PJA!!


entry nih khas untuk KAWAN BAIK aku...dah lama sebenarnya nak tulis, tapi bile nak menaip jea, masa tuh la ada hal...so skang macam free jea...so here we go..(act tak de la free sangat pon)


aku ada sorang kawan baik
aku kenal dia masa umur 16 tahun
masa tuh aku dapat masuk sekolah berasrama
so bermula lar kehidupan sebagai pelajar di asrama
bangun pagi, kemas katil, pegi sekolah, pegi prep(macam tuh ke eje prep??alar, yang g study reramai tuh)
n paling aku takut time tido, so aku akan rapatkan katil aku ngan katil sebelah, dan tido
tapi masa nih, aku tak bape rapat ngan kawan baik aku tuh...cukup lar sekadar aku kenal ko, ko kenal aku...
sebab kami sama dorm, tapi tak sama klas...


dipendekkan cerita, semakin hari aku jadi semakin rapat...
lagi satu, aku tak tau kenapa, bile time malam, kalau aku tersedar tengah2 malam, aku kompem akan beralih g katil dia
aku rasa bile aku tido sebelah dia, aku rasa sangat selamat


dipendekkan cerita lagi, ..........
semakin hari tetibe jea aku jadi rapat ngan dia...sebab ape ehh??maybe sebab 'hubungan kimia' antara kami sangat rapat kot...family dia dah macam family aku, family aku pon macam family dia...and the best thing is :


ramai orang kata, aku ngan dia berpakat ehh...
korang nak tau sebab ape??

aku kenal ngan laki aku,
dia pon kenal ngan laki dia

aku cakap pakwe aku orang KKB
dia pon cakap pakwe dia orang KKB gak

aku cakap ngan dia aku nak betunang
dia pon cakap dia nak tunang gak

aku cakap aku nak tunang dec 2010
dia pon cakap dia nak tunang dec 2010

aku cakap nak kawen april 2011
dia pon cakap dia nak kawen, tapi mei 2011

aku cakap aku peknen
dia pon cakap dia peknen

aku cakap aku due bulan 2 2012
dia pon cakap dia due bulan 2 2012

TAPI skang, dia dah pon jadi ibu pada 18 jan 2012 ari tuh...(anak dia da tak sabar nak jumpe ibu n ayah...hihihi)
aku plak sedang menunggu saat2 indah itu.....(bile baby mama nak jumpe mama nih??)




korang rasa kami pakat ke???ehhh, tak tau...semuanya secara kebetulan... :)


to my dearest best friend : Nur Hafizah Amirudin...
Selamat menjadi ibu...semoga ko cepat2 sihat n jaga anak buah aku tuh baik2...nanti cuti raya cina nih aku g serang umah ko ok....;)


opppsss...nih gamba si comel yang aku curik dari fb dia...alar, comelnye...jeles tau pja, anak ko putih melepak...mesti kalah anak aku nanti...


No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com