Pages

26 May 2010

kuat membebel ke?





jelan selalu kata aku suke melalak a.k.a membebel


aku selalu berpikir masa dalam kete..huhuhu..kadang2 gelak sendiri..memang pun kuat membebel...asal jumpe je kompem radio karat aku berbunyi..then jelan akan buat2 tak dengar n muka tak tau pape..


tapi bile aku tak membebel, dia mule menanya (tapi sebenarnye lebey kepada perli) tak nak 'bukak radio' ke ari nih??


act aku banyak membebel benda bukan2 yang dia buat yang aku tak suke..hisshhh..selalunye ape yang aku bebelkan tuh selalu jadi kenyataan..


contoh :


1) kehilangan kerete BMW, b4 tuh aku membebel pasal letak kereta luar umah, padahal kete tuh lew je parking dalam umah..tapi dia buat tak endah, last2 kene angkut...dah putih mata


2) jangan race moto, gune moto orang..tapi degil, race gak..last2 xcident, tak pasal2 nk kene mengganti moto membe


hisshh..banyak lew, malas nak citer lebey2..nanti chenta hati saya tuh merajuk plak..;)

ok lar..nanti kite citer2 lagi yerk..

bye



p/s : sebenarnye bukan jelan je kata aku kuat membebel, seme orang pun kata gitu..haih..need to change

1 comment:

P . J . A . A . M . I . R said...

aku rase la kan, habit tu mmg gifted kepada semua y bergelar anak sulung.. trutamanye pompuan.. mmg kdg2 org rse annoying.. tp tu sumer sbnrnye care korg xpresikan kasih syg korg kt org y korg syg.. kan.. bebel sbb concern.. bkn sje nak bising.. xpe, jgn riso, satu hari nti dia akan fhm..

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com