Pages

22 May 2010

cian dia

owh..malam semalam tidak bolew tido sebab asyik terkenangkan kereta kesayangan berada di luar pagar rumah...waaa, sedeynye..selalunye ibu balik kl nek bas, tapi kali nih nek kete, so secara automatiknye keretaku dihalau parking luar umah..huhuhu..cian dia..mesti dia kesejukkan..dah lar malam tadi hujan plak tuh..


owh, semalam petang ada tournement badminton, tapi aku sebenarnye memang berniat ubtuk tidak bermain sebab aku amat MALAS untuk membiarkan diri ini bermandikan dengan air peluh..eee..sangat tidak selesa..huhu..so MEMANG SENGAJA tidak membawa pakaian suka bersama...hahhahaha...

TAPI


taktik tidak menjadi, memang aku tak main pun masa perlawanan, tapi aku kene tolong SK practice plak, sebab dia dah lama tak training..huh, penat woo...sudahnye, aku men badminton ngan seluar jean n baju baby doll aku tuh..bile diamati gambar aku, bukan macam main badminton, tapi macam tgh tangkap butterfly..hahaha..

oppsss, gambanye tak lew upload lagi sebab ada kat photografer office, en fik, so maybe ari isnin baru lew upload gambar..sabar ye kawan2, nanti ira akan upload macam mana cara2 menangkap buterfly..yeahh!!


owh, balik pun dah agak lewat, sampai umah lebey kurang kul 8 lebey, masa otw balik umah tuh, customer towel plak tepon cakap otw datang umah nak amik towel..huhuhu..customer aku nih, tunang kawan ira masa kat UMP dulu, Cik Aida Adnin...

dulu, masa kat UMP, aku memang suke sangat panggil nama penuh dia,,AIDA ADNIN..macam unik je..dah nak kawen dah dia..dia ada order towel n choc dari aku..;) tapi choc dia tak sempat nak buat, maybe hujung minggu nih kot, so tunang dia datang amik towel jelar..huhuhu, elok je aku sampai umah, tunang aida pun datang, masa tuh lar aku kelam kabut baru nak packing towel tuh...hah, nak tgk towel aida, jom klik sini ok ;)


pastuh, elok je baru nak berehat, sorang lagi customer choc plak nak datang amik choc..hehehe..tak pe2, ni dinamakan rezeki ;)
so tunggu lar cik linz datang, lin nih student uia..cute sangat..hah, nak tgk choc lin , klik kat sini plak ;)


after seme dah setel, baru lew mandi, pastuh berehat...last2, pusing2 atas katil, kejap2 g jenguk kete kat tingkap..lebey kurang kul 4 pg lar jugak aku tido..masa tuh mata dah berat sangat..dah tak ingat dah kete tuh..


ok lar..nak siap2 mandi..pasnih nak g jumpe en jelan, ada kerja sikit nak dibereskan..k daa!!!

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com