Pages

01 September 2009

d reason y??

hah...setelah aku selidik
aku teliti
aku kaji...

akhirnya
aku temui gak jawapan yang di cari

aku dah tau kenapa aku tak suka g kerja
ada satu je sebab

aku tak suka sorang officemate aku nih
memang tak suka
n aku memang menyampah dengan dia

selagi dia or aku tak keluar dari sini
selagi tu lar mood aku nak bekerja tuh tak de...

kalau tak pindah unit pun,
pindah tempat duduk pun jadi lar

suara dia pun dah buat aku sakit ati..
buat aku rasa menyampah...


I HATE HIM SO MUCHHH!!!!!

3 comments:

sarra said...

nyamperh kt sape nih beb..x elok bln2 pose ko nyamperh kt org tau...

NurulHayatiNordin said...

hmm cik eira~!!! sapekah gerangan ituh? jangan la menci menci.. apa dia dah wat sampai ko x suke die? hu~!!

luvira said...

eira memang BENCI amat dengan dia...tak suka!!!!!

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com