Pages

14 September 2009

atin's bezday

Aku tak tau nape..sejak akhir2 nih aku malas sangat nak blogging2 nih..tak de masa lar..macam terkejar2 je..tapi sebanarnya tak de lar bz mana pun...hmmm...disebabkan lama sangat tak bercerita, aku pun macam dah tak reti nak buat ayat..kalau diikutkan macam malas je nak menulis, tapi bila pk2 nanti tak de kenangan plak kan..aku nih suka nak membaca kisah hidup aku sendiri..so nanti bila umur dah menginjak lebih dewasa, dapatlar aku bukak balik blog nih n baca kenangan yang lepas2 kan.. ;)




Hari nih hari lahir FATIN NAZIHAH yang ke 14..so sempena bezday dia nih, alang nak celebrate lar kat RESTORAN RUMAH THAI, AMPANG..so aku, jelan, alang, paklang, atin, adam n cu seme ada lar kat c2, sepatutnya cik cam pun datang, tapi disebabkan dia balik keje lambat, so dia tak dapat hadir lew..




Kul 6 aku dah gerak dari umah, g singgah kedai kek KING’s kat gombak, cari BLACKFOREST cake yang comel..pastuh, terus g amik jelan n terus g ampang..ingatkan jalan jem, tapi rupe2nye lengan je..so tak sampai 15 min kitaorang dah sampai ampang..lepak je lar dulu kat situ...




Hah, nak dekat kul 7, baru masuk dalam, tapi alang still tak sampai2 lagi..haih, dah azan baru alang sampai..lambat tul..hah, sementara nak menunggu alang sampai, sempat lagi aku n jelan bergambar..maklumlar, dah lama tak bergamba berdua...





ermm..makanan kat ampang nih kurang memuaskan lar, sedap lagi kat taman melati..so sesapa nak g REST RUMAH THAI nih, disarankan g kat branch TAMAN MELATI..kat situ masakan dia lagi sedap..errmmm...yummy..




Oklar, dah siap makan seme, aku ke ampang point jap, singgah nak beli HOT n ROLL..pastuh terus balik umah..




K daaa.....














hah, jelan yang senduk nasi..hehehe!!



...bezday girl...

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com