Pages

01 June 2009

weekend = shopping + enjoy

hari nih hari gembira...

seronok..aku keluar sakan..ngan adik2..dah lama tau tak lepak ngan adik2 macam nih...ok..jom kite mula bercerita..

kul 10 pagi..cepat siap2..mandi..kemas2..pakai cantik..kul 1030 seme dah ready..dah tak sabar2 nak g tenok wayang..adam dah berapa kali tanya, kul bape nak g...hisshhh...

ok, memula kite g basuh kete dulu kat BHP..sebab promosi RM1 je kan..so hari2 pun rasa mcm nak basuh kete..mesti kete aku best kan..dapat mandi..berkilat, cantiknye dia...ok, pastuh kite g jusco kepong, g beli tiket wayang...wahh, panjangnye beratur, nasib baik aku agak bijak, sebab aku dah buat reservation..so, aku tak payah beratur panjang2..amik tiket, semenye RM30, ditanggung oleh IQA..tq iqa..lalala...kite tgk cite MONSTER VS ALIEN

dah abis tgk wayang, aku pun g makan kat Selayang Mall..makan MC D, sebab si kecik ADAM nak makan kat situ..so beli lah happy meal set, so dapat permainan monster VS alien, yang jadi watak utama citer tuh..SUSAN...kita orang pun makan sampai kul 2 lebey kot..tau2 je ibu dah call suh balik...

cepat2...jom balik..nanti kene marah..so aku pun anta lar budak2 balik umah, n aku meneruskan perjalanan aku ke rumah JELAN...hahaha..turn aku dating lar plak..jangan jeles!!!






memula g amik jelan, pastuh g RNR sg buluh..pakcik tuh lar, kecoh nak jumpe membe, tapi sampai sudah mana tah membenye..tak jugak sampai2...buat penat je, pastuh muka ketat je..dah membe dia tak datang, aku plak yang jadi mangsa..geram je rasa...

pastuh g IKEA...shopping time..hahaha..dah terlalu excited nak shopping, sampai aku dah tak teringat plak kat mana aku nak letak barang2 tuh sedangkan rumah tak siap renovate lagi..adeh, dah shopping baru lar terpikir...aku beli cermin yang panjang tuh, nanti lew nak aku berangan2 depan cermin..hahahha...pastuh skang nih tengah berangan mcm ne nak deco bilik aku nanti..

tak pe2..sabar..tunggu rumah habis setel, then baru lew g shopping kat IKEA lagi..

ok..bye ;)
p/s: SELAMAT PENGANTIN BARU buat kak HUSNA...moga bahagia hingga ke akhir hayat ;)

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com