Pages

28 June 2009

perut + kereta

2.30 pagi...
Sakitnye perut..dah tak lew tahan rasanya..terpakse lar aku menapak ke bilik air..hisshhh..ganggu tido betul lar...

5.15 pagi...
Lagi sekali perut aku memulas buat hal...

8 pagi..
Toilet dah memanggil2..sah dah aku kene cirit birit nih..adei..

Capai hp msg mas

: Mas, aku g lambat kelas, sakit perut, cirit birit...

9.15 pagi
Aku gerak g UTM..kalau tak sebab nak g pejabat SPACE pasal penukaran subjek tuh, tak de nye aku g klas ari nih...dah lar perut memulas2..mintak2 lar bolew tukar subjek nanti..kalau tak, buat naya je..dah masuk salah kelas plak..ape lar sengal betul aku...

9.30 pagi
Sampai UTM..

:dik, hari nih pelajar SPACE tak dibenarkan parking kat dalam sebab pendaftaran pelajar
baru..adik bolew parking kat depan sana.

Aku pun pegi lar cari parking. Masa nak masuk padang tuh, adei..tak pasal2..kerete aku sangkut plak kat selut..memang cuak giler..aku dah tak tau nak buat pe..dah lar perut buat hal, skang kete plak..memang dugaan betul lar pagi nih..aku rasa nak menangis pun ada...aku kuar kete, cari orang tak de..waaa...lagi lar..rasa macam nak menjerit je..


Lima minit berlalu...




Ada sorang abang nih lalu..aku dengan muka tak malu,

: Bang, mintak tolong bolew tak?
: nape dik?
: kerete saya sangkut la..saya dah tak tahu nak buat pe...


Huh, nasib baik ada abang nih..dia lar yang tolong aku..macam2 gaya..tapi still tak boleh kuar gak..adei..aku masa nih dah tak lew pikir ape dah..nasib baik lar jugak perut tak buat hal masa nih...dari dia sorang, jadi berdua..dari berdua jadi bertiga..dipendekkan cerita..sampai 4 orang lar datang nak tolong aku..TQ so much..kalau abg tuh ngan pakcik2 guard tuh tak de..mesti dah nangis dah aku nih..memang berpeluh gak lar aku menunggu..45 minit tau aku sangkut...kul 10.15 baru seme setel..TERIMA KASIH banyak2..

Adei..memang pengalaman lar..tak penah jadi macam nih..macam klaka pun ada..tapi kesimpulan yang dapat dibuat, aku takkan lagi nak masuk padang basah lepas nih..aku sanggup parking jauh dari masuk padang yang tengah basah...

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com