Pages

06 May 2009

tak de mud ;(

pagi2 aku datang kerja dengan penuh bersemangat, sebabnye dah seminggu tak g kerje kan...rindu lar ngan kengkawan

>>rindu nak buli n marah alin sebab telatah blur alin yang semakin menjadi2 semenjak seminggu aku tinggalkan opis
>>rindu suara nyaring wani..hahaha
>>rindukan suara2 sumbang yang selalu panggil aku NURUL

seronoknye rasa nak jumpe kengkawan walaupun ada rasa malas yang amat sangat nak g opis, tapi apakan daya, terpaksalah jugak aku melangkah kuar dari umah, drive kete, masuk jammed kat jalan kucing tuh..waaa..rutin pagi2 yang amat membosankan...

betul2 aku sampai opis, ujan plak turun, so aku pun berlari2 lar menyelamatkan diri sebabnye tak de payung, nasib masa tuh ujan baru rintik2, so tak de la basah sangat, ala2 salji je lar yang kene aku tuh...hahaha, berangan salji plak kat malaysia nih...ape aku mengarut nih, dah2 tutup citer pasal salji.

hah, masuk je opis, aku dah jumpe alin, pastuh lepak kat meja wani tengok gamba dorang masa g OIM ari tuh..suka sangat lew wani tuh TOMOK dah menang...

nih part yang tak best, dah la pagi2 tengah semangat nak buat kerje, alih2 BOS datang marah aku cuti tapi tak siapkan kerje..ek elew, aku cuti start ari isnin sampai jumaat, so takkan la aku nak buat weekly report kot, bile masa plak aku nak buat..pastuh dia kata aku lew buat dari umah, aku nak access database FCRC tuh celah mana...hisshhh..bile aku kata nape tak suruh orang lain buat, dia cakap aku tak penah ajar orang lain...memang lew aku tak penah ajar, sebab seme benda kat CEE nih aku je yang kene buat..marah tul aku..kadang2 ada gak rasa mcm tak fair kat diri aku...GERAMNYER!!!!

sudahnye aku terus tak de mud nak keje..aku senyap je, malas nak bercakap ngan orang lain..dah lar..malas dah nak citer, buat sakit ati je...

;(

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com