Pages

19 May 2009

present

ari nih aku nak citer pasal bezday present..
tahun nih macam best je dapat hadiah banyak sangat...
wahhh..bangganyer...
dah besar pun dapat hadiah lagi..
TQ to all...

act entry kali nih dah bolew di kira basi sebab bezday aku dah lama lepas kan..
tapi disebabkan aku tak de masa nak tulis, n tak de masa nak amik gamba hadiah2 tersebut..
maka jadinye, lambatlar aku post entry nih...
hehehe...


:.jelan.:
mid valley
25042009
:.cik ain.:
mid valley
25042009
~yang kaler bitu tuh tau~

09052009
ECM, Kuantan
~nih aku beli sendiri untuk diri aku~

yang nih plak hadiah aku n ika untuk ibu tersayang...
sempena hari ibu lar kan...
cantik tak?

aku bagi dia kasut tuh setelah lama dia mintak, akhirnya dapat gak..katanya nak yang tumit tinggi, bertali2..biar kaki nampak seksi..n yang paling penting nak brand PRIMAVERA..adoi..tuh yang lambat tuh aku beli sebab mencari ape yang sesuai untuk dia..ape pun kasut tuh khas untuk ibu..

ika plak bagi dia perfume body shop roughberry..betul ke ejaan aku tuh, macam salah je..biar lar, malas aku nak betul kan...

oppsss...sebenarnya ada lagi satu, abah bagi aku jam tangan jenama fossil, tapi tak sempat nak amik gambar..selalu lupe je...nanti kalau ada masa aku update gamba ye...hah, pastuh ct (kawan baik aku masa kat poli), bagi aku keychain gamba lembu pegang love biru...yang tuh pun nanti aku update later...

oklah..itu je..bye

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com