Pages

01 May 2008

geramnye rasa...

huh...rasa mcm nak mengamuk satu umah pun ada...
dah lah aku msg dia tak balas...
alih2 tadi kul 10 +- dia call mintak tolong aku topupkan maxis dia...

hishhh...
aku bukannya berkira sangat sebenarnya...
tapi kadang2 rasa mcm sakit ati...
aku topupkan dia, tapi dia bukannya guna kdt tuh utk aku...
pastuh aku plak kene topup gak no maxis aku semata2 utk dia...
geram tul aku tau...

kalau dia mmg guna kdt tuh untuk aku ok lah gak kan??
ini tak...guna untuk orang lain...
kadang2 aku jeles tgk couple lain..
24 jam dengan hp...
ada je msg yang masuk...
kalau aku, huh...
kalau aku tak start dulu, jangan harap lew dia nak bagi msg...
tu pun dia balas lepas 10 msg aku masuk...
kenape yea??
susah sangat ke nak reply msg aku?

pastuh lagi satu yang aku rasa mcm sikit kecik ati lah...
kalau aku call dia, juz tanya dia kat ner...
dia mesti marah aku, dia kate..

"kalau setakat call nak tanya kat mana, baik tak payah call"

aku nih sebenarnya bukannya nak mengonkong sgt hidup dia tuh,
tapi kadang2 nak call dia nak dengar suara dia je...
so tak tau nak tanya ape,
sebab tuh aku tanya dia kat ne...
tapi dia tak memahami...
hmmm......

aku dah berusaha menjadi yang terbaik untuknya...

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com