Pages

Showing posts with label danisy. Show all posts
Showing posts with label danisy. Show all posts

22 October 2010

danisy vs ayuni

~sesi membawa anak berjalan-jalan~


jom kite jalan2 kat taman


ok..ok..ikut turn..
mula-mula abang
pastuh adik

jangan rebut-rebut
nanti jatuh


huhu..tetibe terasa susah kot kalau anak selang setahun je macam nih..tak bolew nak handle..pening..pening

yang abang nak macam nih, yang adik plak nak macam tu...


aip...ape nih peluk anak dara orang plak nih
cop..cop..nih nak peluk ke nak cekik?




nota kaki : mereka bukan adik beradik ok!!!

30 April 2010

outing with him

datang keje pagi2..terus ngadap lappy, untuk menghabiskan kerja yang membukit..dengan tekunnye menyiapkan kerja sebab nak balik awal untuk keluar berenjoy dan bershopping dengan 2 lelaki...huhuhu...akhirnye, berjaya memboloskan diri dari opis pastuh terus amik si kecik nih..


masuk je dalam kete, terus lene..memang masa dia tido pun..nasib baik dia tak lene lagi sebelum keluar tuh...pastuh g amik jelan kat umah..terus gerak g ikea...maklumlar, ari jumaat kan..takut sangkut jem arr..tuh yang kelam kabut tuh...


ok..memula sampai je ikea, terus ke ikano dulu..jalan2 g masuk crocs..tetibe ada lar plak yang berkenan..nasib baik $$$ baru masuk..huhuhu..so bolew arr bershopping..


ape lagi..danisy dapat sepasang..aku sepasang..jelan 2 pasang (huh, melebey2, kalau tak nak sampai 3, nasib baik $$$ kurang mencukupi) pastuh teringat kat si comel ayunie, so belikan lar dia sepasang...banyak tuh memborong kat crocs..huhuhu...melabur kat crocs je dah bape banyak tah..untung crocs ari tuh..


pastuh jalan2 lagi, ada lar plak baju nih, alar cantik lar plak..tapi mahal lar plak..tapi bile belek2 ada less arr 50%..so apelagi, amek lew sepasang..oppsss, tapi bukan untuk aku yea, untuk si kechik danisy..memang ari nih berjalan nak perabis duit kat dia jea...


pastuh baru lar g shopping kat ikea plak..cop..cop..gambar kat bawah nih bukan dengan playground ye..nih kat dalam ikea..sibuk lar dia..nak taman..nak taman..so bawak lar dia nek skali gelongsor tuh...




hah, duk diam2 dalam troli tuh..kalau letak dia kat bawah nih, cepat je dia berlari..so jalan terbaek, duk je kat troli..sonang sikit nak menjaga..tak de lar sibuk nak mengejar je kejenye..




dah abis beli barang2 umah...ape lagi, dah lapar arr..jom makan..eh..eh..danisy nih, orang bagi susu dia blew main tolak2 jea..tak mau ye..nak makan macam kitaorang gak..sudahnye separuh aku punye meals + separuh jelan punye meals selamat masuk dalam perut dia..sebab tuh dia je yang membesar, aku jugak yang semakin mengecil..tak adil tul...





malam tuh, sebelum balik umah, sempat lar g tgk ayunie kejap..sebab nak g anto kasut barunye itu...tuh, tgk chulan, seronok tul melayan ayunie yea..ok ayunie..kasut tuh jaga baik2 ye..nanti dah tak lew pakai, pulang balik kat auntie ira..ira nak bagi baby auntie plak..hehehe...



oklar..balik je umah, terus boommmm atas katil

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

21 April 2010

danisy again

hah,sesape yg tak reti nak amik wudhuk, sila tgk video dibawah..cara-cara mengambil air sembahyang ;)

05 April 2010

telatah si kecil

terlalu sibuk sampai tak sempat nak update blog..tapi bolew lar sambil2 buat keje tuh, mengupload video nih..so kepada semua peminat si kecil, bolew lar melepaskan rindu dengan melihat gelagat dorang nih...;)

23 January 2010

happy birthday sweetheart

happy bithday my dear little sweetheart

MOHAMED DANISY a.k.a ANAK GAJAH



disebabkan birthday danisy jatuh pada hari orang semua tengah kekeringan 'kertas-kertas' yang bernilai dan berharga..maka, tahun nih kite pospone buat bezday party yea...



HARAP BERSABAR!!!!



malam tuh, asal tepon berbunyi je mesti nak cakap ngan dia..sampai dia pun ter syok sendiri bercakap telefon...


cube tgk nih, bile aku tak nampak je, haih, tangan tuh laju je ambik tepon tuh..yang best tuh, dia suke tepon tuh jea..tepon aku yang nokia putih tuh dia tak nak, yang blackberry pun dia buat tak pandang je..


bagus gak..ko amik tepon murah je..baling pun tak rosak..memang dia ingat tepon tuh hak milik dia kot..kalau hilang je, cari lar dalam poket dia..gerenti ada punye...;)


sementara melayan dia atas katil, dah lepak2..teringat plak kamera ada dalam beg..cepat-cepat amik kamera


dan


berposing lar KAMI = a'ar n danisy

















tengok tuh, telefon tak nak lepas dari tanga..biar lar bz berposing...;)


hadiah tunggu hujung bulan ye sayang...



HARAP MAKLUM KESULITAN AMAT DIKESALI

19 January 2010

mama gajah vs anak gajah

hishh..aku rasa skang nih asyik citer pasal budak kecik nih je..apesal plak nih..nih blog aku ker?blog danisy??ok stop..ni entry last untuk 'anak gajah' yang comel n nakal n bijak n pandai nih...no more entry about him...(nanti2 lar plak, biar korang seme rindu kat anak gajah, baru aku letak balik entry dia)hehehe...



so semalam, balik keje sempat lar melayan budak nih..tapi masa CINTA BALQIS, dia duk sebelah pun aku buat2 tak nampak je..kusyuk tul tgk episod last..hehehe..yeay!!akhirnye MARISA dapat balik EMRAN...suke..suke...


masa makan malam, ni lew kerenah terbaru dia...jom kite tengok...

oppsss...yang nih plak, 'mama gajah' (sorry ye cik ain, nina yang panggil mama gajah)..nina curik2 amik masa tengah meeting..pastuh lew plak nak tido2..hisshhh...bangun..bangun....BANGUNNNNN!!!

haih..sama je anak n mama...suke sangat main botol..ape nak jadi nih??

18 January 2010

date with my little sweetheart ;)

hmm..hari minggu yang meletihkan..seharian melayan budak kecik nih...hah, ari nih hari berjalan2..so g amik NO-U kat umah, pastuh baru g jejalan..lalalala...ok, ni lew hasil nya...








masa kat cermin nih, sibuk nak main ciku cak ngan aku..siap lew main angkat2 kening plak tuh..ada je tau benda yang dia nak buat...geram je tengok kerenah dia







nih apesal muka masam je??ada benda tak puas hati ke??







tengok tuh, terlalu letih..main je kejenye, masuk je kete, terus tido, sampai orang kacau pun dah tak sedar







nih apesal muka toya jer???iskk..isk..







yang nih plak video masa dalam kete..otw nak g jalan..tapi, terbalik lar plak, nih seme salah NO-U..dialar salah amik..hisshhh..dah teleng pale nak tengok
hah, masa nih dia tengah lepas gian nak nyanyi lagi AKU RINDU SAYANG KAMU..tuh kononnye2 tengah main gitar lew tuh.. ;)




**** suara latar yang tak baper sedap tuh, milik no-u



16 January 2010

bangun!!!!

cian si kecik nih kene kacau lagi..sorry cayang!!!

15 January 2010

'si kecik' syok sendiri

hah..semalam aku ada amik video anak gajah tuh tengah main botol..



..so bagi peminat anak gajah, bolew lew tgk video nih yea..;)


03 September 2009

danisy with PSP

semalam masa nak tunggu berbuka puasa
aku sempat la main psp jap


pastu si kecik nih menyibuk nak mengendeng2 kat tepi
dia pun baring lew tepi aku
dengan botol susu dia tuh
sambil2 minum susu tuh
dia pun tengok lew aku main game ratatouille




pastuh, aku dah malas nak main
saje lew bagi dia pegang psp tuh
padahal sebelum nih dia tak pernah dapat pegang,
asyik kene marah je kan
kali nih bagi can lar...



wah!!punye la hepi..
pastuh punye dia menekan2
begitu khusyuk sekali bermain..
dengan eksperesi muka yang amat serius
pastuh gelak sorang2



aku biar kan je dia
bila dah lama tuh,
aku nak amik balik psp tuh
adeh!!
kem salam je lar..
dia je nak main...



sudahnye biarkan ajelar..
jangan rosak sudah..
bila dia dah boring..
dia turun katil, join aku tengok tv kat depan...





ni hah,
budak nakal tengah main psp












♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com