Pages

Showing posts with label Via ipad 2. Show all posts
Showing posts with label Via ipad 2. Show all posts

25 May 2011

Report lab plak



Alhamdulillah...semua lab dah selesai semalam,so tinggal nk buat report je...so kene memaximumkan tenaga untuk menulis...adoi,dah mcm cacing kerawit dah tulisan ni...banyak sangat yang nak kene tulis...nak lukis2 graph lagi...

Hopefully by this midnite dah kene siap...dah tak sabar rasanya nak balik jumpe hubby...hihi, esok hubby darling datang amik kat johor...pastuh gerak g singapore for honeymoon time...hihi ;)

Oklar,nak buat lab report ni sampai settle,pastuh kite sambung lagi ye
Bye ;)

22 May 2011

Swiss garden kuantan



Hah, yeay, bestnye...akhirnye dah pandai upload photo gune ipad...hahaha...sebelum ni kalau update blog gune ipad tak reti nak letak gambar...kih..kih..kih...


Sukenye bile dia ceria...hahaha...gembira..hoyehhh...
K lar, nak sambung belaja dengan lebih mendalam lagi cara2 nak updateblog gune iphone or ipad... So nanti bolew la letak gambar2 yangmasih panas dan fresh dipasaran...
♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com