Pages

02 February 2017

Aku dan young living (YL)


Bismillah..


Ramai yang tanya, ira macam mana ko boleh terjebak dengan YL??
Hmm hmm hmm



Susah nak jawab ☺️

Segalanya bermula dengan satu titisan eo RC ☺️

Actually aku dah lama dok usha YL ni...tapi dok usha gitu2 je...xde rasa macam nak beli pon...n xterpikir pon nal tau pasal harga...apa yang aku tau sebotol kecik minyak tu pon mahal, so dengan perangai aku yang over kedekut ni aku biarkan saje...



Lama berlalu...dari aku mengandung, sampai lah ke aku bersalinkan aqyl...aku ada terpandang2 lagi orang dok update pasal YL...sampailah satu waktu tiba2 aqyl batuk n dengar dalam dada dia penuh lendir...hmm, 3 malam dia xlew tido sebabkan lendir dalam dada xlew keluar...dia xselsema...xde hingus pon...tapi aku rasa hidung dia tersumbat...so dia rasa xselesa n kerap batuk...





Mak mana yang xsedih...anak baru 3 bulan dah jatuh sakit...puncanya dia berjangkit dengan kakak2nya...aku pon xtau nak buat macam mana, takkanlah 3 bulan nk bg ubat batuk πŸ˜“



So aku up satu status kat fb tanya pendapat mengenai yl ni...banyak feedback yang positif dari pengguna2 eo yl ni...so as a desperate mom ko rasa macam nk cuba masa tu jugak...huhu...



Alkisahnya ex unimate aku dulu cakap dia nk g gombak, boleh la singgah jmpe klu nk tau details pasal yl...aku pon terus kata ok...so berjumpelah kami di petronas πŸ˜…



Pong pang pong pang dia cerita, tetibe masa nk balik dia kata ada 3 barang dia bagi ke aku untuk try dulu..



1. RC
2. THIEVES
3. V6 oil



Rc untuk legakan batuk n selsema aqyl...thieves untuk immune badan as a protection...v6 plak untuk aku dilute bersama2 rc n thieves



So nak jadi cerita, balik tu xsabo2 terus pakai...malam tu jugak lepas pakai aqyl terus muntah lendir...alhamdulillah dia boleh tido malam tu, walhal dah 3 malam dia xboleh tido...so??ko rasa??xke ko jatuh cinta??ala2 jatuh cinta at first drop gitu πŸ˜…



Pastu aku pon mulalah study sikit2 pasal essential oil...macammana dia function, apa yang bestnya YL ni banding ngan EO brand lain...n kenapa pulak dia mahal berbanding yang lain...



Nak tau citer pasal tu??nanti aku cite kat next entry ye ☺️









"KEEP CALM & LETS OILY"
For order #eoyl or sharing session 
Eira Zainal - Id:4087093
019-5205540
019-5205540
019-5205540

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com