Pages

05 May 2016

31st birthday celebration

bismillah…

alhamdulillah,
22 april 2016
aku genap usia 31 tahun

terima kasih ibu
terima kasih abah

sebab sanggup harung selama 31 tahun membesarkan along
ye, sampai skang pon ibu abah aku masih amik berat tentang anak sulongnye ini
tentang jatuh bangun terduduk tersungkur
walaupon aku dah ada laki, dah ada 2 orang anak, dan insyaallah bakal masuk 3 anak tak lama
tapi mereka tak jemu2 ambil berat tentang diri ini

terima kasih allah atas nikmat yang diberikan

____________________

ok, nak cerita kisah 22 april 2016 
tak de surprise celebration or party yang dirancang

hanya simple celebration yang tak dirancang oleh kawan2 lama
tetibe je waktu lunch ajar keluar
lalu ke bangsar south lah kami


destinasi pilihan
masakan thai

bagi aku masakan dia ok lah…
nak kata tak sedap, sedap la jugak…sebab aku boleh abis sepinggan nasi goreng tuh…hahaha
cumenye aku rasa dari segi harga, macam tak bape berbaloi dengan makanan yang dapat..

tapi sebab ada orang belanja, kite sental sampai abis :)


ok, dua orang budak kat atas nih masih single and available
yang tepi kiri kanan tuh ye,
aku tak available day, mak anak 3 dah tu…insyaallah :P

dua orang kawan yang dari zaman aku bujang, sampai lew aku anak nak masuk 3,
sangat senang kalau nak mintak tolong walau dalam apa juga keadaan

boleh dikatakan kawan susah senang
walaupon skang nih kami jarang2 jumpe, insyallah kalau depa kawen nanti, aku akan usaha untuk susah payah untuk depa gak walaupon masa tuh anak aku dah ada 10…hihihi


tq alin n wani
for the sweet simple celebration
sama sweet macam aiskrim brownies tuh…auuwww…hahaha


ok, balik je opis, tetibe tengok ada kek secret resipi atas meja
idok lew satu kek beso tuh,
cukuplah se slice tanda ingatan hari jadi

TQ kak una
terasa diriku begitu berharga
wakakaka


inilah geng supermom aku kat opis
kalau keluar seme kalut ngan anak masing2

semua ada kelebihan masing2, memang betul2 supermom depa nih
lebih2 lagi yang sengih melebar baju biru tudung hitam tuh,
boleh handle 2 orang hero yang super owsem tahap lasak dia…
memang salute abis lah…

ok, habislah kisah hari lahir yang ke 31
insyaallah panjang umur kite jumpe di kisah hari lahir yang ke 32 plak :)

1 comment:

Syafawati Noorhafizah said...

alhamdulillah preggy ye
take care dear

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com