Pages

20 August 2015

Kasut cantik comel...g tgk ig detimoda

Korang, ni nak habaq mai...aku xpenah2 menang give away, kali ni boleh menang...hahaha...mcm xcaya la pulak...

Alkisah ceritanya, ada la satu group seller ni buat giveaway kat whatsapp je pon...banyak kali dah aku join, kompem kalah...sebab kalah, aku nebes yang amat...hahaha, gaya mcm nak jawab pekse sekolah...klako pon ada...

Ada ke patut setiap kali nak jawab soklan giveaway kompem jantung aku mcm nak pecah punye la nebes kan...bergetar laju ko...ekekeke, aku dah kawal pon jadi cenggitu... FYI aku mmg darah gemuruh...memang xboleh ada pape yg perlukan perhatian lebih aku xboleh nak fokus...

So kali ni, aku nekad xmo join dah...alah, giveaway senang je kot... Ko bagi je balik ayat apa yg orang tu buat ikut masa yg ditetapkan...

Sumpah aku xde niat pon nak masuk...mmg xbersedia langsung...sebab aku tau kalau aku beria2 nak kompem xdpt...so kali ni aku xprepare...tapi tah mcm ne tah, tetibe waktu yg ditetapkan aku pon boleh taip santai je word yg diberikan pastu send...pas send tu aku tido...ye lah kan, dah kompem xmenang...nak buat pe aku tunggu result...

Tetibe esok pagi aku bukak whatsapp cakap aku pemenang  mcm xcaya je celik2 mata ada orang bgtau ko menang...pengsan kejap aku rasa...hahaha...

So dipendekkan cerita nilah hadiahnye...cantik kan??aku memang kenan sungguh kasut2 kat ig ni....lama dah aku usha...nak nak yang hello kitty tu...haaa, dapat ke alysa ni kompem xmo bukak kasut aku rasa...xpe nak, nanti mak menabung ye demi membeli kasut hello kitty mu itu...



Dah malas cakap banyak...sape nak kasut yang cantik2 mcm alysa pakai ni boleh g terjah terus ig : detimoda ... Ingat tau, follow terus : detimoda





No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com