Pages

29 April 2015

Afryna : 11bulan

Bismillah...

Bile dah lama xupdate blog, macam gini la jadinya...tiga 4 bulansatu entry...padahal dulu sehari wajib satu entry....waaa, jeles yang amat tgk orang hari2 update blog...

Aku nak pegang laptop pon boleh kire je seminggu sekali kot...so acaner nak update blog ni???

Banyak gile aku hutang entry2 jalan jalan cari makan...cerita korea sempat sehari je, pastu kelaut...huhu, hampagas aku rasa...aku pon dah xbape ingat apa tentatif aku kat korea tu...maafkan aku wahai blog kesayangan...

Tolonglah...macam mana konsisten ni???

Da lah, untuk hari ni just nak update yang afryna azlan demam dah 3 hari...dah sedut gas pon still mcm xbape ok....

Doakan kesihatan afryna ye...bye




hidung tu dah bertompok...hasil dari jatuh tah bile, mama pon tak sedar



semalam tgk2 dah berdarah hidung...haih..

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com