Pages

09 January 2014

permulaan 2014

Salam tahun baru…

Hihihi, tapi nih entry kisah 2013…biasa la, aku kan suke buat entry tangguh2…huhuhu..tak pe la, ini pon blog aku, untuk catatan harian sendiri je…kalau boleh hari2 aku nak update blog, macam dulu2, supaya nanti kot2 aku dah tak de ken anti, anak2 aku boleh baca buat lepaskan rindu kat mama nye ni haa kan…ko mana tau umur ko takat mana…betul tak??

Ini kisah aku dapat berpotoshoot jadi model FREE OF CHARGED…dalam bahasa melayunya TANPA BAYARAN dan yang paling best, TANPA APA2 SYARAT…ko pergi bawak diri korang, siap2 cantik, pakai lawa2, mekap2…pastuh g studio tuh kat BUKIT IDAMAN, SELAYANG.

Yang penting, korang LIKE pages ni……

My Eyesight Images


Pastu korang PM la dorang, tanya la pasal photoshoot free tu ada lagi ke…if rezeki korang, dia reply la ada…if tak, dia reply lew tak de or dia tak reply2 langsung…semuanya bergantung pada rezeki masing2… korang kene pk, bende2 FREE ni semua orang berebut2 nak, so mesti dorang tapis2 kot, or pilih mana yang berkenan di hati…kalau korang tak dapat jangan salahkan aku plak tau…aku cume tolong sebarkan berita gembira nih jea… J

So jom kite tgk sekeping dua gamba yang aku sukeeee sangat2…hihihi…


aku selalu pelik, alysa memang camera shy...memang susah sangat nak amik gamba...tapi, yang aku jelesnye, kalau ngan papa mesti ada je aksi2 terlampau comel dia dia...bile ngan aku, seme gamba muka tak pandang kamera....ggggrrrrr....



ni tiga sekawan.. :)
uncle and aunty with alysa
kawan sampai mati...sometimes aku rasa macam tiga2 ni anak aku...sebabnya kalau ada pape mesti nak angkut dorang nih skali..





masa nih alysa dah tak nak bergamba...so terpaksa la panggil danisy jadi penyelamat...suh dia jadi 'kuda' jap...hahaha...danisy ok je, sebabnya dia nih memang gile camera...sebab tu kalau korang memang ikut blog nih dari zaman dulu kala, selalu sangat la tgk muka danisy nih dalam blog aku..



aksi2 terakhir kami bertiga sebelum alysa mengamuk tak mo amik gamba...




ok, aku paling suke gamba nih...mak muda anak ramai oiii...kan best kalau betul2 nih seme anak aku..meriah rumah...tapi kompem letih yang amat sangat...sebabnya anak dara dua orang tuh selalu tak ngam, ada je bende yang nak berebut..jangan korang dah besar berebut bopren sudah...


last but not least...mestilah ada gamba kami berdua kan :)



Owh, gamba dia memang cantik tertarik kau memang daboommm….servis terbaeekkk walaupon dorang buat kerja FREE…layanan mesra, potografer yang sangat sempoi…aku siap boleh berpiknik sambil makan roti sementara menunggu first session tu abis…hihihi…lapa wehh, Nasib baik aku siap bawak bekal roti ngan nutella…

actually banyak lagi gamba lain...tapi dah tak larat nak upload....so yang lebih2 tuh aku buat tatapan diri sendiri je la...nanti nak buat potobook pastu simpan dalam almari...bile rindu, kite selak :)

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com