Pages

12 June 2013

konvokesyen ke 50 - UTM


Alhamdulillah...6/5 yang lepas, aku dah selamat konvo dengan jayanya...skang nih aku dah ada degree...huh, bercinta kot nak siapkan degree...suke duke pahit manis masa nak habiskan degree memang tak dapat dilupakan...ada macam2 cerita disebalik kejayaan...

bukan senang nak jadi senang tau...ingat tuh...usaha tangga kejayaan

dengan ini, saya NURUL NADHIRA ZAINAL
telah berjaya menerima segulung ijazah
SARJANA MUDA KEJURUTERAAN AWAM

mode : sukeeeee!!!!!



Chenta hati saya...
Terima kasih suami sbb memahami saya..kene tinggal hujung minggu..ehh..tapi en suami saya suke sebab kalau saya g klas, dia lew sunday ride bersama kawan
Kawan...betul x en suami???



Bersama ibu abah tersayang....terima kasih yang tak terhingga sebab selalu ada dibelakang saya tak kire ape situasi...

Love love love forever...

**cop cop...korang nampak tak bear yang besar gabak tuh?ada satu je tau masa majlis konvo tuh, and abah beli special khas untuk aku...tetttt...mama jangan nak berangan sangat...tok dad beli khas untuk ALYSA ok...haih, besar lagi besar dari alysa...


Suka duka kami bersama mengharungi masa utk segulung ijazah..

Start dari zaman muntah2 mabuk kepayang...still g klass jugak..amik subjek calculus tp lulus cemerlang tanpa repeat walaupon byk kali ponteng klass sebab xlarat

Study land law masa tgh sarat mengandung...alhamdulillah..lepas jugak

Masih berpantang tapi harung gak g klas enviroment...berstokin bersweater, jalan slow2...lepas jugak...

Alysa umur 4 bulan..angkut gak g skudai, sebab nak siapkan PSM..g bertiga sekali ngan Nikiysa Ayu buat teman...laki plak tak de masa tuh..sedey tol masa nih

Akhirnye...hari ini, mama berjaya menghabiskan degree ni dengan masa yang ditetapkan tanpa repeat paper...alhamdulillah syukur...

Penat weh 5 tahun belajar part time...korban hujung minggu...skang masa utk berehat bermain ngan alysa dihujung minggu



ok, last pic...kalau korang bijak pandai,cube teka ape yang tak kene dekat gamba dibawah nih... (^.^)


No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com