Pages

06 October 2012

Bandung : toko tiga

Assalamualaikum...

Untuk sehari dua ni,korang mesti jemu nak membaca kisah aku kat bandung...huhu,kalau korang yang penah g bandung mesti korang rasa ape yang aku rasa...rasa seperti nak bawak balik satu bandung...huhu

Ok,utk hari ni,meh sini ira review sikit pasal toko tiga...apa tu toko tiga??toko tiga nie syurga untuk orang yang gile levis or beberapa jenis jeans yang lain...(erk, aku tak sempat nak amik gamba kedai toko tiga tuh, sebab sibuk nak melintas, so tak sempat)


Levis yang dijual kat toko tiga ni memang murah kalau nak dibandingkan dengan malaysia...so ini adalah salah satu perhentian wajib apabila korang ke bandung ;)




Ira mmg xshopping ape pon kat sini...huhu,kali ni ira dtg sini mmg utk jalan2 bawak aunty2 ira je shopping (hihi,ye la tu)...laki i je beli levis sehelai...ira xbeli sebab da banyak jeans kat umah...xmo membazir ;)
so sementara menunggu makcik2 n laki aku shopping, aku dok syok sendiri amik gamba depan cermin...hahaha...






alysa kebosanan menunggu, lalu tertido...cian anak mama...letih ye


Hah,kat toko tiga ni nanti,korang yang rendah2 tu,bole alter suar korang or potong suar korang mengikut ketinggian masing2...caj yang dikenakan rp 10ribu utk sekali potong ;)



Lepas da abis shopping jeans,jom kit g makan plak...perut da bunyi2 la mintak makan...ok,utk lunch ni,kitaorang makan kat baso malang...bakso dia memang best...terbaaeekkk!!!



errkkk...baso malang kapition nih terletak disebelah istana sepatu...so boleh la korang cuci2 mata kat istana sepatu


waa...happynye...tgh tunggu mama siapkan makanan dia...hihihi...


Hah,tgk...alysa pon nak makan tau ;)
tu mak lang aku...dulu masa aku kecik2 dia la yang jaga aku, sampaila aku besar g sekolah tadika...skang nih, dia kene jaga anak aku plak...cepatnya masa berlalu...huhuhu

ok, habis cerita untuk hari pertama dibandung...nanti kite sambung untuk hari kedua plak...:)



No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com