Pages

17 November 2011

perubahan???

perubahan masa preggy??ada lar 2 3 bende, tapi tak de lar ketara sangat...

ok, aku rasa sejak pregnent nih, aku semakin COMOT...dan pemakaian aku dah seakan makcik-makcik....kadang-kadang tuh aku rasa macam bibik indon tuh pon ada...

sejak preggy, aku MEMANG TAK SUKE LANGSUNG nak pakai foundation ke, krim2 kat muka ke, ape tah lagi alat2 mekap yang berwarna warni tuh...kadang2 kalau aku terlebey rajin aku pakai bedak baby johnson tuh, TAPI selalunye, aku biarkan je muke tak berbedak...

lagi satu, sejak preggy nih, banyak lew sangat2 jerawat2 halus tuh muncul kat muka nih, tuh yang aku jadi MALAS sangat nak membelek muka...memang stress tgk jerawat2 yang tak diundang tuh...orang kata, tuh jerawat disebabkan oleh pembawakan budak...ENTAH lar, aku pon tak tau nak kata ape...

hah, aku yang dulunye memang tak bolew SEJUK nanti tangan aku gatal2, tapi sejak preggy, aku tak bolew PANAS, kalau panas jea, otomatik aku akan selsema, pastuh rasa loya, paling tak best muntah...bak kata orang, anak aku mengada lebey, konon2 macam orang putih, tak lew panas...hahaha, baby, kalau keluar nanti jangan nak mengada sangat ok, rumah kite tak de aircond...so please behave!!!

dulu aku TAK SUKE makan KENTANG...tapi skang aku gile KENTANG
dulu aku TAK SUKE minum air MANIS...tapi skang, sentiasa nak air manis (jangan kene kencing manis sudah)...kalau aku minum air masak, kompem aku nak muntah....stresss!!!
dulu aku SUKE makan ayam MC D, dan aku TAK SUKE BERGER MC D...tapi skang aku makan berger Mc D, pastuh ayam Mc D aku tolak tepi...
dulu aku suke AYAM GOLEK kat taman samudera tuh, tapi skang, aku BAU ayam golek tuh pon aku nak muntah

tapi yang masih kekal sampai skang, n makin menjadi2 aku suke makan : COKELAT!!!seme jenis cokelat aku nak....KEK COKELAT, COKELAT CADBURY, BISKUT COKELAT ahhh, ape2 je lar yang berkenaan dengan COKELAT...memang aku suke...!!!

banyak lar perubahan2 yang berlaku...tak kisah lar ape pon, asalkan aku n bb sihat...haih, pejam celik pejam celik, rasa macam kejap je dah nak masuk 7 bulan...sedar2 je banyak dah baju tak muat...huhu...k lar, nanti sambung cite lain plak...bye ;)

haih, bile agak2 nak jadi rajin balik ehh...semenye jadi MALAS sangat2 skang...

3 comments:

Lyena Vee said...

eira: i pon sama. malas giler nak pakai lawa2. tudung pon men pakai jer, x tgk pon match ke x. muka, xyah cakap la, memang tak pakai pape langsung dah. hehehe

luvira said...

hihihi...macam tak de mud kan nak melawa...betul2, kadang2 tudung pon tak match ngan baju, pakai sarung jea...

Lyena Vee said...

aah, memang serabai giler. seb baek hubby memahami. hikhikhik

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com