Pages

01 March 2011

penyelamat bumi saya


sape wira di hati anda???


hahaha, dapat topik nih masa dengar radio pagi tadi...tetibe terus terlintas dalam hati saya, ada seorang 'penyelamat bumi' yang selalu ada waktu saya dalam kesusahan..dia lar wira saya


dulu masa kecik2, kene g sekolah jalan kaki..ye lar, dulu mana ada kes culik budak macam skang..so memang g sekolah jalan kaki je...so kalau masa balik sekolah tuh, ternampak kelibat yang dinanti, maka secara otomatik je, dah menjerit dari dalam pagar sekolah

" yea, penyelamat bumi dah sampai"


sampai skang pun 'penyelamat bumi' tuh tetap meneruskan kerja dia sebagai penyelemat bumi ira..macam2 benda dah yang dia selamatkan..tak kira lar, dari segi kewangan mahupun peribadi...;)


bila dah besar nih, ira lagi suke berbincang dengan penyelamat bumi nih, sebabnya penyelamat bumi nih cool..so dia lew terima ape yang kite suggest...kalau dia tak suke, dia akan bagitau ape baik n buruk...so ira pun macam seronok lar bercerita ape yang perlu dan ape yang tidak..



nak tahu sape penyelamat bumi saya???






abah saya lar...;)


buat abah, along sayang abah..terima kasih sebab selalu jadi penyelamat bumi along dari kecik sampai besar ;)

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com