Pages

01 April 2010

me n u

lamanya tak ketak ketuk kat keyboard lappy untuk meluahkan rasa...banyak perkara yang dah berlaku sejak kebelakangan nih..n the most important thing, semuanya yang happy - happy ;)

ari nih 1 april 2010..lagi beberapa hari,usia akan genap 25tahun..owhh..aku semakin menginjak usia..n kalau ikutkan, masa nih ibu dah dapat sorang anak (aku lew tuh)...tapi aku, still macam anak-anak kecik..masih berperangai mcm budak2..kalau ikutkan rasa hati, memang aku nak kawen...semua perempuan normal nak kawen lar..tapi...hisshhh, banyak sebab yang menghalang aku lar..

1) tak pandai masak, even nak buat air pun tak pandai..sometimes aku rasa mak jelan tak bape suker kat aku sebab aku tak pandai nak uruskan makan minum anak dia...(sebabnye, jelan yang selalu uruskan makan minum aku,masakkan untuk aku, kalau aku letih balik keje, dia yang buatkan air untuk aku ;))

2) aku tak punye banyak masa untuk uruskan keluarga sendiri...even diri sendiri pun terkejar2 masa, lagikan nanti dah kawin ada laki n anak..tak tau lar macam ne..24jam sehari macam tak cukup je untuk aku...

3) sometimes aku rasa mcm belum bersedia...hahaha, belum bersedia dari segi mental or fizikal...macam2 lar..tapi sebenarnya hati nih dah tak sabar2 nak kawen..bak kata kak fida (bos kesayangan aku) masa dia kawen dulu pun macam tuh, seme tak tau, bile dah kawen nanti reti lar nak buat keje2 rumah tuh..;)

4) sebab utama : jelan tak masuk meminang lagi, macam ne nak kawen..haih!!!!


aik, nih dah lari dari topik asal..bile masa plak aku nak buat entry pasal kawen nih..haih, dah tersalah simpang plak...patah balik, kembali ke jalan yang lurus ;)

hah, sebenarnye nak cakap, tahun nih, bulan tiga bukan bulan untuk bersedih..ye larkan, tiap2 tahun yang lepas2, bulan 3 je mesti aku gaduh besar ngan jelan..tapi bulan nih, semuanya indah2 belaka..hope akan berkekalan lar ye macam nih..

act skang jelan dah banyak sangat berubah..sejak2 dia excident baru2 nih..maybe ada hikmah di sebalik kejadian..syukur alhamdulillah...;)

owhh..ok lar..ada keje plak nak buat..k bye..muaxx

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com