Pages

14 October 2009

2 minggu

selasa
.
.
rabu
.
.
khamis
.
.
jumaat
.
.
sabtu
.
.

ahad
.
.

isnin
.
.

selasa
.
.

rabu
.
.

khamis
.
.

jumaat
.
.

sabtu
.
.

ahad
.
.

isnin
.
.

selasa
.
.

RABU!!!!!!


yes...
akhirnye dapat gak aku jumpe buah hati kesayangan jantung aku nih..
si JELAN yang sengal
hahaha ;)


bestnye
lama tul tak jumpe..
macam lar jauh sangat
padahal
aku kat KEPONG
dia kat GOMBAK


tapi disebabkan masa tidak mengizinkan
so kitaorang terpaksa 'berpisah' lar kejap


haih, masa jumpe tuh,
dia tengok aku atas bawah


dia cakap
"naper i tengok u nih makin kurus?"



aku balas
"2 minggu u tak bagi i makan, sebab tuh kurus"


oleh sebab itu, dia kata ape je aku nak makan, mintak je..
at last, aku nak makan
KENNY ROGERS ROASTER
dah lama tak makan



~kenny rogers roaster~




~mari kite makan bersama-sama~



~jelan yang sengal~




lepas dah siap makan seme, aku pun g tengok citer PAPADOM..not so bad..tapi sorry to say, sebab aku tak bape minat lawak2 bodoh yang tah hape2, so aku rasa agak boring n mengantuk..tapi jalan cerita dia ok lar...;)



dah abis tengok wayang,aku lepak jap kat the street sambil makan aiskrim mc d..hmmm...bestnye, dah lama tak date lelama macam nih..sesekali jumpe macam nih pun best..hahaha...




~eira yang gedik~






~the street @ the curve~



ok..time 2 sleep..
buibye




p/s : aku nek DNA dengan kelajuan 137km/jam..nak tercabut helmet aku..haih!!!

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com