Pages

08 March 2009

hari ini,
tarikh ini,
aku nekad..

aku mintak putus secara tak 'nampak'
aku cakap
'aku dah tak lew nak teruskan perhubungan'

sambil peluk dia dari belakang
atas motor
aku menangis
aku tak sure samada dia perasan atau tidak

aku cakap lagi ngan dia
'lain kali tak nak gaduh lagi yea'
'saya sayang awak, sayang sangat-sangat'

aku tak bersedia untuk putus dengan dia
tetapi aku perlu cakap
supaya hati dan jiwa aku tak terus merana
biarla aku sakit sekarang
jangan nanti aku lagi terasa sakitnya..

reaksi dia?
nothing
senyap..sampailah depan umah
aku turun dari motor,
salam dan terus pergi tanpa menoleh.

masuk rumah,terus masuk bilik
termenung
berfikir...

capai handfon,
text message
'i takut'
'ape yang u takut?'
'takut u hilang'
'hilang kemana?'
'i tak rasa mcm kite lew teruskan lagi hubungan kite'
'kenapa u cakap mcm tu?'

terus tido
tak nak reply
tak nak pikir

end

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com