Pages

23 September 2008

buka pose

hmmm...
aku rasa macam nak demam...
badan rasa lenguh2...
aku try call baby dari pagi
tapi tak dapat2...

petang tuh aku tak larat nak balik langat
so aku ajak dia buka pose sama
tapi rupe2nye dia dah ada planning lain...
buka pose tah ngn awek mana tah...
katenya ngan kawan...

aku ada rasa mcm jeles arr gak...
bukan sebab dia bukak pose ngan kawan...
tapi tempat dia buka pose tuh..
kalau ngan aku nih,
asyik2 kedai makcik...
kalau ngan kawan2 dia,
g tempat yang kene booking awal2...
tempat yang best2...

hmmm...
tadi aku cakap nak ikut...
dia kata tak lew...
dengan alasan dah penuh...

masa aku nak g bukak pose ngan bebudak opis dulu,
aku mmg dah siap booking utk dia...
walaupun dia kate dia tak nak pegi...
aku pujuk2 dia pun dia tak nak g...
at least aku ingatlah kat dia..

tapi dia,
mana penah ingat kat aku...
dia tak paham agaknya hati pompuan nih mcm ne...

kenapelah aku dapat boyfriend mcm nih???
arggghhhhhhhhhhh

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com