Pages

05 August 2008

ketakutan membayangi diriku

aku tak tau nape...
tapi sejak akhir2 nih...
aku rasa tertekan...
aku rasa serabut...
tapi yang pasti,
semenye pasal dia...
semenye tentang dia...


intan...
satu nama yang amat indah didengar dan disebut...
tapi hakikatnya...nama itulah yang membuatkan aku tak senang duduk..
sentiasa memikirkan samada dia itu patut dijadikan kawan or lawan...


nor afiqah bt md zen @ intan...
890518-02-5438
kampung nangka melayu,
kubur panjang,
06760 pendang,
kedah



secantik nama...
seindah rupa...inilah orangnya...


boleh je kalau aku nak tau lagi banyak tentang dia...
tapi aku tau, semakin banyak yang aku tau tentang dia...
semakin sakit dan terluka hati aku...
so baik tak payah...
abis citer..

tak mustahil kalau lan tak suka padanya...
gaya yang lembut...
suara yang manja...
raut wajah yang ayu...
semuanya membuatkan lelaki tertawan...

aku berfikir sendiri,
layak ke aku berada disisi lan,
jika dia jauh lebih baik dari aku?

aku berfikir lagi,
layak ke aku berada disisi lan,
jika dia jauh lebih layak daripada aku?

aku berfikir...
dah terus berfikir....
semakin aku berfikir...
aku dibayangi oleh ketakutan...
ketakutan sentiasa menguasai diri aku...
takut untuk kehilangan seseorang yang amat aku sayang...
takut kehilangan si dia...
takut kehilangan azlan johan...

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com