Pages

10 June 2008

rendang opah

hahaha...
bila pk2 balik...
aku rasa mcm best lah plak minyak naik nih...

aku lew spend more time with him...
pegi beranta...
balik berambik...
sonoknya...

hari ahad ari tuh...
pas abis kelas terus g jumpa dia...
ceh, kononnya nak makan rendang opah lew,
kat tesco selayang...
repeat yang ari jumaat ari tuh tak dapat makan kan...

hampeh nyok...
ntah celah mana tah rendang opah tuh...
beria je dia kata kat tesco selayang...
last2 g jusco kepong,
dia nak shoping baju...
aduh, penatlah bejalan cari baju yang dia nak...
cerewet tul, memilih plak tuh...
seme baju tak kene...
sudahnya, tak de hasilnya g jusco...
seme baju dia tak berkenan...

balik umah tuh, lepak2 jap...
borak punya borak, masuklah bab minyak...
hahaha...
aku suggest suruh dia anta aku, amik aku
aku bayar kat dia rm80 sebulan...
kiranya nak buat langkah berjimat cermatlah nih...
then dia setuju...
sukanya aku...
bestnya....

thankz baby sebab sanggup bangun pagi2
anta i g keje...
nanti i upah kiss banyak2...
muahhhh...sayang u

No comments:

♥ happiness is mine ♥ © . Designed by MaisarahSidi.com